ditans i skåne!

P

Ponny_Lover

hej!
finns det någon distansklubb i skåne???
skulle vilja prova på distans då jag har en ponny som kan springa hur långt som helst utan att bli trött!
hur se ett vanligt tränings program ut nu under vintern???
hoppas på svar!
kjam:confused:

Sv: ditans i skåne!

Det finns Skånska Distanssällskapet www.skanskadistanssallskapet.com
Vintertid är det olika hur man väljer att träna sin häst. En del tränar då hopp o dressyr samt rider allmänt medan andra ställer av sina hästar helt.
Vill man träna upp em häst som inte gått distans eller en unghäst kan man använda sig av den långa vintern att ut o skritta mycket. Rejäl skritt som det ångar av.
// Linda

ANKLAMSRS.
Värdens mysigaste ryttarförening!!!!
Dessutom har Ylva Sveriges enda distansridskola- där du både kan utbilda dig och din häst!Kan varmt rekomenderas.
//FPL

hej!
tack!
kollade in den och den ligger jätte nära där jag bor!:D
var bor du??
kjam

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 005
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 311
Senast: Lady_S
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 343
Senast: Googlarn
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Ponylove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka