Distansstall?

Ainon

Trådstartare
Finns det speciella distansstall?
(Exempelvis som hoppstall, galoppstall, travstall osv
där en tränare har många hästar i träning)

Sv: Distansstall?

ja vet inte om det finns just distans stall men det finns jue stall där de flesta i stallet bara tävlar distans

Ingrid har ju mig veteligt end sina egna hästar...

De finns några få tex jag som har liten träningsverksamhet, men inte nått jätte stall på 100 hästar inte, här e de gemytligt o trevligt med plats för 6-8hästar.

Kikar du utomlands södra europa tex så e de mkt vanligare...

Hej!

Jag och min vän Elin har startat ett litet inackorderingsstall helt med inriktning mot distans. Men vi har nyss startat med distans så vi är inga proffs. Än så länge är vi fyra stycken som tränar ihop och utvecklas med förenade krafter. Himla kul! :bump: /Vänliga hälsningar Stina och Elin

Får man fråga vart ert stall ligger?
Och har ni tillräckligt långa rundor för distans ?

Liknande trådar

Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 224
Senast: Nevermind
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: Lady_S
·
Hästvård Hej! Funderade lite på hur ni ser på träning för en häst efter en skada? Då tänker jag främst icke-traumatiska skador utan snarare...
2
Svar
21
· Visningar
1 768
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar