Distanslistan - Travartoppen

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 6459
  • Startdatum Startdatum
R

Raderad medlem 6459

Hej!
Var precis inne och tittade på distanslistan och då särskilt på Travartoppen. Hur fungerar det där egentligen? Min travare fanns inte med på den travartoppen även fast han har gått fler mil än många andra travare som fanns med på den listan. Han fanns inte heller med på kilometerlistan. Nån som kan förklara??

Det kanske inte är " känt" att din häst är just en travare. Det kan ju vara svårt att kolla upp alla.
Lägg in din hästs stam mm på distanslistan, & meddela att hästen är en travare, så uppdaterar Gert säkert listan så snart han hinner.

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 806
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
606
Senast: CaisaCax
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 111
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar