Distansläger Dalarna 27-29 Juni

Sv: Distansläger Dalarna 27-29 Juni

Jag hade gärna varit med, men jag misstänker att "egen häst" inte inkluderar en oinriden åsna. :angel:

20118530.jpg

Guud det vill jag också vara med på:) men måste man ha licens eller något ? Kram sofie

Hejsan

Man behöver inga licenser eller något sådant, man kan även åka utan häst om man inte har någon! Jag var iväg förra året och det var hur kul som helst. :rofl: Vill gärna iväg i år igen men vet ej om jag kan. Men jag rekomenderar det starkt, ni ångrar er inte!!

Hej
Man hoppar över att rida helt enkelt och är med på teorin. Det blir nya bekantskaper och en massa häst snack!

jag var också där förra året. de va jättekul å bra. Tänkte gå på fortsättnings lägret i år men vet inte om jag hinner.
De underlättar ju om man har egen häst eftersom att det är rätt så mycket ridning men det går säkert bra utan och så kan man kanske få provrida deras hästar lite ;)

Åhh vad roligt, måste genast ringa och ta reda på lite mera information...
Blir ju jättesugen nu, älskar att åka på "ridläger" :angel: :D

Breez och Movgli: Klart ni ska komma! Vore jättekul med fler bukefalister där :bump:

Jag har precis ringt och anmält mig till Dalarna Distansryttares läger, som de ska ha den 27-29 juni... jag och en kompis ska vara med på nybörjarlägret, vilket ska bli jätteskoj! :) Tänkte höra om det är nån annan här som ska vara med?

Information finns här: http://www.svenskidrott.se/organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=1128993&CatId=251166

Hej!

Oj, detta skulle jag vilja åka på. Var i Dalarna kommer det att vara?

Tyvärr är det ju alltid så att mycket ska ligga på samma helger under sommaren, sommaren är ju som bekant kort. Jag hade ju tänkt att i år verkligen ta mig tid och åka ner till High Chaparall, för att se på deras westerntävlingar. Naturligtvis är det samma helg. Men ska verkligen ta mig en funderare 400kr är ju super billigt.....

Jag funderar på att åka på lägret..lr jag SKA rättare sagt dit!!
Låter kanonkul även om man e fälttävlansryttare, lutar åt att 1-2 fler från hopplaget oxå kommer:banana::banana:skitskoj!! Hoppas bara d e i falun så inte d blir i södra dalarna, men som sagt dom har d nog på samma ställe...

Nån som har nåt bra förslag på "eget stängsel" till hage?

Har också anmält mig till nybörjarlägret nu! :D Efter gårdagens godkända ritt på Rönningen så känner jag mig supertaggad nu.

Jag var oxå förra året, hur kul som hellst, lärde mig väldigt mkt. Jag hoppas det blir lika kul i år oxå! :D:bump:

Nu har jag också anmält!

Ska bli så himla kul! Hoppas naturligtvis på dundervärme så att jag får lära mig kyla och pulsa då det är riktigt varmt.

Själv så tar jag med vita plaststolp, eltråd, aggregat och bilbatteri till staket. Räknar med gräsunderlag så att stolpen går ner i marken.

Längtar!!

Hej! Det låter jättekul med distansläger! :) Jag har tyvärr inte möjlighet att åka i år.

Men det skulle vara kanon om ni som deltar, vill berätta lite om det i efterhand. Hur upplägget är och vad ni tyckte och så?

Tack på förhand!

jag var också där förra året. de va jättekul å bra. Tänkte gå på fortsättnings lägret i år men vet inte om jag hinner.
De underlättar ju om man har egen häst eftersom att det är rätt så mycket ridning men det går säkert bra utan och så kan man kanske få provrida deras hästar lite ;)

Jag var oxå där förra året, vad hade du för häst? Jag hade (har fortfarande, hon ska med i år igen) ett litet svart varmblodssto.

Hej

Då måste jag bara fråga hur det går för dig. Har du startat någon tävling?? Jag var där med mitt varmblodssto förra året också...
MVH Lina

Det går faktiskt jätte bra! :banana: :D startat två CR nu under våren, tillsammans med Annelie, båda godkännda! :)
Hon är i bra form och nu kan jag hälla vatten på henne ;)

Hur går det för dig då?

Hej
Vad roligt att det går bra för dig!! Här är det lungt, min häst går på bete sedan 1:a maj för vi ska ha barn om ca två veckor! Gärna tidigare....:) Men sen så ska jag börja träna för distanstävlingar igen, så nästa säson ska vi tävla igen. Det ska bli så skönt att börja rida snart. Kommer du på Edsbyritten i september?
MVH Lina

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka