M
Madde71
Sv: Distanshingstar
Gått: Ege (om än bara två 5r)
Gått: Ege (om än bara två 5r)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bonjack har gått två 50 km 2006 och planeras gå 80 km ritter i år.
Är det någon som känner till Grande! Skulle vara kul att se bilder på honom ! Han är tydligen inte alls arabtypisk men en bra ridhästmodell. Jag köpte ett arabsto i höstas som är betäckt med honom.Fölar vilken dag som helst !
Finns en ny bild på Grande taget från sidan på www.distanslistan.se
Har två halvbröder till Grande och en helsyster + mamman till Grande i samma stall som mina hästar!
Fina, trevliga och stora hästar men dock inte så arabtypiska.
Han har väl lämnat några hästar som gått galopp och några som startat distans med bra resultat!
Lycka till med ditt föl!
Jag såg Pilgrim i helgen. Han är tillbaka på Kullatorp och är numer valack. Det finns dock fryst semin efter honom. Han ska bli deras egen ridhäst och inte lånas ut igen.Vad jag hörde via 12 omvägar (så ta det med en nypa salt) är att ryttaren väntade barn och att Pilgrim nu tränas i dressyr istället av någon annan. Någon som har bättre info? Jag tyckte om honom när jag såg honom ute. Hade gärna sett mer!
Jag tycker då han ser arabtypisk ut, om man bortser från skallen.
Jag såg Pilgrim i helgen. Han är tillbaka på Kullatorp och är numer valack. Det finns dock fryst semin efter honom. Han ska bli deras egen ridhäst och inte lånas ut igen.
Carina på Silver Arabians
Jag såg Pilgrim i helgen. Han är tillbaka på Kullatorp och är numer valack. Det finns dock fryst semin efter honom. Han ska bli deras egen ridhäst och inte lånas ut igen.
Carina på Silver Arabians
Jag har aldrig sett Grande i verkligheten, bara två avkommor (en galopptränad och en distanstränad) och det var fina hästar!
Mamman till honom är jätte trevlig även hennes avkommor som står i stallet också!
Såg Bandelero Grande igår på Täby galopp (han vann). Han var ursnygg, riktigt rejäl bak och maffig häst! Jag har tyckt sådär förr men under denna vinter har han verkligen vuxit på sig.