Q
Queens Proctor
Vi har pratat massor om hästar här, men bakom hästen måste det ju finnas en människa.
Vilka människor tycker ni borde få pris för att ha fört distansritten framåt?
Jag har massor med förslag, säkert glömmer jag någon, men jag börjar:
Louise Hermelin, alltid lika entusiastisk, uppfödare, ryttare mm. Inititativtagare till distans i Sverige.
Adriana Graucob & Anna Schuber, utbildare och alltid lika entusiastiska "coachar" vad gäller distans.
Eva och Aate Mourujärvi, alltid lika intresserade tävlingsarrangörer och bjudande på sej själva.
Elisabeth Hjortvid, författare som gjort massor för distansen inte minst genom boken "Naturen som ridhus".
Yvonne Ekelund, landslagsryttare och uppfödare som alltid är trevlig och har en ödmjuk inställning.
Etc etc.
Kom igen! Vem har inspirerat er till "stordåd"? Vem har ni som förebild? Vem har gjort något för distansen?
Det är inte bara hästar, det är ryttare, uppfödare, tränare mm också
Min blygsamhet hindrar mej att dra upp alla i Skåne
Mvh QP
Vilka människor tycker ni borde få pris för att ha fört distansritten framåt?
Jag har massor med förslag, säkert glömmer jag någon, men jag börjar:
Louise Hermelin, alltid lika entusiastisk, uppfödare, ryttare mm. Inititativtagare till distans i Sverige.
Adriana Graucob & Anna Schuber, utbildare och alltid lika entusiastiska "coachar" vad gäller distans.
Eva och Aate Mourujärvi, alltid lika intresserade tävlingsarrangörer och bjudande på sej själva.
Elisabeth Hjortvid, författare som gjort massor för distansen inte minst genom boken "Naturen som ridhus".
Yvonne Ekelund, landslagsryttare och uppfödare som alltid är trevlig och har en ödmjuk inställning.
Etc etc.
Kom igen! Vem har inspirerat er till "stordåd"? Vem har ni som förebild? Vem har gjort något för distansen?
Det är inte bara hästar, det är ryttare, uppfödare, tränare mm också
Min blygsamhet hindrar mej att dra upp alla i Skåne
Mvh QP