Soff91

Trådstartare
Är det någon som vet något bra ställe att rida på som är bra distansträning. jag har inte så många långa sträckor hemma så det blir bara små turer tyvärr :/

Det ska helst va nära Karlstad i värmland :)

Sv: Distans

Är det någon som vet något bra ställe att rida på som är bra distansträning. jag har inte så många långa sträckor hemma så det blir bara små turer tyvärr :/

Det ska helst va nära Karlstad i värmland :)

Hej!
Ett lite tips! På Distans i Värmland kan du säkert få tips om bra träningsmöjligheter?
På den hemsidan finns det information om bland annat träningsritter m.m.
/Camilla

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 526
Senast: Kakis
·
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 556
Senast: Svartkatt
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
498
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 715
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V