distans klubb i västerbotten?

A

Anemona

Hej jag undrar om det finns någon distans klubb i västerbotten? Jag har läst om distans och är väldigt intresserad av att pröva. Har ett varmblod, han är 10år och har gått på travet. När han var travhäst blödda han vid några tillfällen men endast då han gick två heat. Inte efter tävling eller så. tror ni att han pallar för distans? Han har aldrig blött då man ridit honom. Håller bara på med trav och ridning men då mest skogsmulle ridning å dressyr.

Sv: distans klubb i västerbotten?

Hej!
Jag vet inte om det finns någon distansklubb, men det finns iallafall en distriktsgrenledare för distansritt i Västerbotten. Henne kan du ringa och få reda på vilka aktiviteter det finns för er som vill rida distans i ditt distrikt.
Hennes telefonnumer hittar du om du klickar på grenledarlistan:
www.distansryttaren.se

Liknande trådar

Ridning Jag har letat efter en medryttarhäst sedan i somras men hittar ingen. Det är ett problem jag aldrig har haft förut och då har jag varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 517
Senast: Magiana
·
Ridning Ska försöka att inte bli för långrandig nu. Har ridit mer eller mindre aktivt sedan jag var 11 år gammal och är idag i trettioårsåldern...
Svar
7
· Visningar
2 012
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 406
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 322
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18