distan ridning

P

ponnyPetra

hej det verkar vara kul att rida distans! Har aldrig provat. Men jag tycker det verkar som om ALLA som rider distans har araber? Inte för att jag har något emot dom tvärt om....Men FINNS det ingen annan bra distans ras!

Vet en liten flicka som hävdade sig mycket väl i konkurrensen i 80 km med sitt lilla gotlandsruss... Såg dem svepa förbi mig och min arab på lag SM som om vi vore trötta sköldpaddor...

:rofl: hehe...det var som attan... det var roligt att höra att hon vågar! Jag vet inte om jag skulle känt mig så lustig med ett russ mot araber. Men hon verkade ju kunna sin sak. :D :rofl:

visst är det för härligt att se sig själv på sin hrrmm...arab bli omsvept av en pålle som är tio gånger så liten??? :D :rofl:

tycker absolut du ska prova på din ponny, jag har sett flera som har små ponnyer, bla en liten shettis också - jättesöt en! :) :bump:

Skulle själv vilja prova på men har inte kommit så långt iträning med min ...arab.

Liknande trådar

Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 519
Senast: Svartkatt
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 156
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 245
Senast: Mabuse
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
869
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Passar inte med min hund :(
  • Skällande hundar
  • Freestyle och htm