the_connemara
Trådstartare
Må hända jag vuxit i från Bukefalos men i takt med att jag breddat mina sociala mediekanaler så har jag verkligen tröttnat på det trista diskussionsklimatet. Jag vet att forumet modereras ideellt () och jag vet också att det är helt galet mycket sämre diskussionsklimat på många andra ställen på nätet. Men jag har också insett att det finns så mycket bättre. Där det inte tillåts derailande. Och där även upphakande på detaljnivå, att bara hoppa in för att kritisera andra i en tråd, samtliga härskartekniker bla räknas dit. Det blir liksom alldeles för ofta inga ödmjuka diskussioner med utbyte användare emellan i mina ögon.
Jag undrar nog mest om jag är ensam om att känna såhär eller om det är fler med samma funderingar? För om det bara är jag så är det ju bara för mig att låta bli att hänga här. Det har ju trots allt varit väldigt många, väldigt givande år tills hit och det är jag glad och tacksam för
Jag undrar nog mest om jag är ensam om att känna såhär eller om det är fler med samma funderingar? För om det bara är jag så är det ju bara för mig att låta bli att hänga här. Det har ju trots allt varit väldigt många, väldigt givande år tills hit och det är jag glad och tacksam för
Senast ändrad av en moderator: