Ingen aning hur många grader, programmet heter bara heavyVilket gradantal kör du på? Är det för kallt så kanske alla rester sitter kvar inne i rör mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning hur många grader, programmet heter bara heavyVilket gradantal kör du på? Är det för kallt så kanske alla rester sitter kvar inne i rör mm
Kan ju vara för kallt kanske. Rengöringstablett med det varmaste programmet kanske?Ingen aning hur många grader, programmet heter bara heavy
Det är det varmaste programmet. Har kört rengöring utan resultatKan ju vara för kallt kanske. Rengöringstablett med det varmaste programmet kanske?
Hur vet du att det är varmast? Nyss visste du ju inte hur många grader den diskade påDet är det varmaste programmet. Har kört rengöring utan resultat
För de andra är snabb, eco och 90 minuter. Heavy ärr enligt manualen varmast, men jag minns inte hur många grader det ärHur vet du att det är varmast? Nyss visste du ju inte hur många grader den diskade på
Här håller jag med, de billiga diskmaskinstabletterna är väldigt mycket sämre än Yes eller Finish. I alla fall i vår maskin.Jag måste bara nämna att jag har haft liknande problem i två olika hem jag bott i, dvs två olika diskmaskiner och två olika sorts vatten, egen brunn versus kommunalt.
Bägge gångerna har jag blivit av med problemet genom att byta diskmedel. Inga billigare diskmaskinstabletter har fungerat utan att jag har fått byta till Yes eller det andra, dyrare märket (minns inte namnet). Så fort jag bytt tillbaka till ngt billigare märken har problemet kommit tillbaka.
Jag snålar inte på diskmaskinstabletterna numera, och det kostar ju inte mycket att prova!
Jag har haft exakt samma problem och även startat buketråd i ämnet
https://www.bukefalos.se/threads/att-staeda-sin-diskmaskin-later-vael-urspaennande.1470592/
Dock utan bra slut för vi gav upp och köpte ny maskin. Men vår var 10 år gammal.
Den snurrar. Och är rengjord enligt konstens alla reglerSnurrar snurran högst upp? Den kanske är trasig. För oss blir det så om något trillat ner och hindrar snurran att gå runt
Det tror jag inte det finns någon, men ska kolla alla packningar.Vi hade liknande problem på jobbet, och då var det att en "gummiflärp" som ska agera ventil i spolarmen hade hamnat ur läge, så vattnet rann ut "bakvägen" istället för att gå genom spolarmen.
Jag kör alltid högsta temperatur.Vilket påminner mig om att tips 1-10 för att ha en fungerande diskmaskin är att ALDRIG/NEVER/EVER köra något annat än högsta tillgängliga temperatur på programmen. @sthu. Kör högsta temperatur 5 maskiner i följd.
Och tack @Breaktown för den eminenta påminnelsen från förr.
Vi kör med Yes. Hjälper inte.Jag måste bara nämna att jag har haft liknande problem i två olika hem jag bott i, dvs två olika diskmaskiner och två olika sorts vatten, egen brunn versus kommunalt.
Bägge gångerna har jag blivit av med problemet genom att byta diskmedel. Inga billigare diskmaskinstabletter har fungerat utan att jag har fått byta till Yes eller det andra, dyrare märket (minns inte namnet). Så fort jag bytt tillbaka till ngt billigare märken har problemet kommit tillbaka.
Jag snålar inte på diskmaskinstabletterna numera, och det kostar ju inte mycket att prova!
Yes nånting heter det. En sån där flytande tablett i olika färger.Vilket diskmedel använder du?