Discovery Networks fasoner

Jag har inte sagt att jag inte gillar fotboll.
Damfotboll = :up:, herrfotboll = :down:

Förresten så undrar jag varför du ställer frågor(?)

Jag frågar dig eftersom du tydligen hade synpunkter på att kvalmatchen nämndes öht i samband med avtalsfrågan. I mina ögon är det snarare logiskt och bussigt att poängtera detta för kunderna. Därför frågade jag varför du var så negativt inställd till det. (För övrigt är jag övertygad om att brytpunkten ligger som den gör pga att det är månadsskifte och inget annat.)

Jag frågar dig eftersom du tydligen hade synpunkter på att kvalmatchen nämndes öht i samband med avtalsfrågan. I mina ögon är det snarare logiskt och bussigt att poängtera detta för kunderna. Därför frågade jag varför du var så negativt inställd till det. (För övrigt är jag övertygad om att brytpunkten ligger som den gör pga att det är månadsskifte och inget annat.)
Nu är jag jätteförvirrad. Var det inte du som tog upp kvalmatchen? Det står ju inget om den i Comhems info som jag kopierade in.
:confused:
Och frågor har du ställt till andra också. Det känns som ifrågasättande.

Senast ändrad:
Discovery får i princip skit och ingenting (på sin högd 10% av abbonentens pris) för kanalen från avtalen med Boxer, ComHem och Telia. De stora vinsterna är det Telia, Boxer och ComHem som gör... Det är endast snålhet och vinstintresse från de svenska bolagen som förstör.

"Här är vändningen i tv-bråket mellan Comhem/Boxer och Discovery Networks.

Även om konflikten inte är löst innan VM-kvalmatchen mellan Sverige och Vitryssland imorgon kommer Kanal 5:s sändning gå att följa gratis på Aftonbladet.

– Det känns både självklart och roligt att vi kan vara med och ge det svenska folket en förhoppningsvis både spännande och rejäl fotbollsupplevelse, säger Aftonbladets publisher Sofia Olsson Olsén."
http://www.aftonbladet.se/sportblad...v-kriget--aftonbladet-visar-kanal-5s-sandning

Den här avtals-kommaöverens-frågan är snarare till fördel, för mig iaf, har fått en massa andra (40 st eller så) kanaler som frivisas. :banana: Normalt har jag väl 8-10 st i mitt abonnemang.
Samma här, de kan gott bråka ett tag tycker jag. Har medium 8 favoriter och inte en enda discovery-kanal, så jag är mest glad åt alla extra-kanaler jag fick helt plötsligt. Föll lite för CNN så det är fullt möjligt att jag byter ut någon favorit sen :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka