Hur kan man leva utan CNN ???
Jag kollar aldrig på nyheter så det går utmärkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kan man leva utan CNN ???
Man provar aldrig så man vet inte vad man går miste om. Men det känns som att CNN och Aljazeera blir en rätt perfekt kombination så nån annan i mitt kanalpaket kommer få strykas framöverHur kan man leva utan CNN ???
Man provar aldrig så man vet inte vad man går miste om. Men det känns som att CNN och Aljazeera blir en rätt perfekt kombination så nån annan i mitt kanalpaket kommer få strykas framöver
Inte fel det hellerSom nyhetsknarkare har jag även BBC
För min del tycker jag att det är tråkigt att Eurosport 1 och 2 försvann från ComHems utbud. Just när det är US Open i tennis (OBS både kvinnor och män). Bra är att de har öppnat Horse&Country-kanalen.
Fast det gör jag också just nu , hihi.Trots "alla" kanaler nu iom frivisning så sitter jag å kollar på reprisen på GCT från Holland..
Sen i natt ska jag förvisso kolla på Tyst vittne på 4 guld...
Annars ? Mest skräp... Saknar de som är borta
De har säkert någon finstilt klausul som säger att de har rätt att byta ut kanaler i speciella fall.Om man inte vill kompensera så finns väl befogad rätt att säga upp avtal i förtid...om det i avtalet står beskrivet vilka kanaler som ingår.
och då har kunden en möjlighet att tacka för sig...De har säkert någon finstilt klausul som säger att de har rätt att byta ut kanaler i speciella fall.
Det är inte säkert. Jag har ett ettårsabonnemang. Tror inte det är bara att säga upp ett sånt.och då har kunden en möjlighet att tacka för sig...
och då har kunden en möjlighet att tacka för sig...
När man har en enda möjlig leverantör så är inte den möjligheten särskilt reell.
Discovery får i princip skit och ingenting (på sin högd 10% av abbonentens pris) för kanalen från avtalen med Boxer, ComHem och Telia. De stora vinsterna är det Telia, Boxer och ComHem som gör... Det är endast snålhet och vinstintresse från de svenska bolagen som förstör.