Discovery Networks fasoner

Ändå har dom höjt lönerna till VD och styrelse med nästan 150% mellan 2015 och 2016. Klingar illa...

Fast i USA och stora delar av Europa och Asien har de egna bolag som distribuerar till kunderna, blir några miljoner varje månad med 600000000 kunder som betalar kring 50 lappen för hela utbudet.

När man har en enda möjlig leverantör så är inte den möjligheten särskilt reell.
Nu har du väl inte bara en möjlighet... så vitt jag vet så har vi paraboltäckning i så gott som hela landet.Och eftersom du talar engelska så innebär det ju att du inte är begränsad till svenska leverantörer.

Beror väl på vad som kommits öveens. Försvinner stora delar av orginalutbudet så är det väl grund för att bryta avtalet med just hänvisning till detta.
De har nog nån klausul mot det. När jag tog detta abonnemanget fick jag betala en nedgraderingsavgift som inte nämndes när jag pratade med kundtjänst. Jovisst, när jag lusläste deras allmänna villkor så stod det att de får ta en sån avgift. :meh:

Jag måste lägga till national geographic i min lista. Har skapat ett beroende till att titta på flyplanskatastrofer. Bästa kanalen jag haft!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka