J
Jes
Hur är era avkommor efter Dionysos ?
Extriör,temp,gång och färg ?
Extriör,temp,gång och färg ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Putt***
Dionysos gått från klarhet till klarhet och i år står han i Sverige!
Finns det inte fler som vill dela med sig av sina erfarenheter?
Finns väl inte så många avkommor av förklarliga skäl men något måste väl finnas att säga?
Hur nedärver han sitt benställ? Varför skall han inte tävlas vidare av K.Rehbein?
/b
Hur nedärver han sitt benställ? Varför skall han inte tävlas vidare av K.Rehbein?
/b
Putt***
Dionysos gått från klarhet till klarhet och i år står han i Sverige!
Finns det inte fler som vill dela med sig av sina erfarenheter?
Finns väl inte så många avkommor av förklarliga skäl men något måste väl finnas att säga?
De jag har sett har imponerat med sin typ, front och lätthet. Inte den största gången, men de har varit mycket välbalanserade. För hoppningsvis blir det hästar som kommer till sin rätt i de högre klasserna.
Min erfarenhet också!
Dionysos har själv ordinär gång (fin galopp) men avkommorna verkar få bättre gång.
65% av avkommorna har fått 9 på typ och var 4:e har fått 9 på trav, det är ju rätt ok.
Hallå Hallå - var är Ameo? Här länkas för fullt till de som har Cartier i Sverige. Var inte det tillåtet i Silvermoon-tråden varför är det tillåtet här?
Det ÄR INTE tillåtet här heller, men jag kan omöjligt läsa och se precis allt som skrivs här!Hallå Hallå - var är Ameo? Här länkas för fullt till de som har Cartier i Sverige. Var inte det tillåtet i Silvermoon-tråden varför är det tillåtet här?
Kanske läge att läsa igenom forumreglerna en gång till dåÄr inte det tillåtet?
Jäkla dumt isf.
De gånger jag läser om hingstar här saknar jag direktlänkning så man kan få se vem man pratar om.
Det är service att direktlänka istället för att alla ska behöva googla.