Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser på en nanosekund nya detaljer på personer. Typ om vigselringen är borttagen, om håret är klippt två cm, nån har varit hemma på lunchen och bytt skor.
Har du några oanade talanger? Berätta!
Jag är löjligt bra på att gissa vad klockan är, 9 gånger av 10 är jag oerhört nära. Är även bra på att mäta avstånd med ögonmått. Båda dessa saker till min sambos stora förtret då jag alltid vinner vid sådana gissningstävlingar (exempel: hur många meter vattenslang behövs för att nå upp från stallet bort till blomrabatten ute vid vägen?)
Ganska tråkiga partytrick däremot
Jag kan rita helt runda cirklar på frihand.. wohoo typ.. Och så kan jag vrida tungan åt båda hållen.. haha
Det beror på. Det har varit ett seriöst problem för mig, skolan var tortyr när jag hade läst ut boken och de andra tragglade sig igenom sidorna. För att inte tala om resor innan de uppfann e-boksläsare!
Jag har väldigt bra minne när det gäller saker berättar för mig. Även på fyllan
Jag kommer ihåg alla koder, lösenord, personnummer, kontonummer och OCRnummer som jag en gång använt...