Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Önskar jag kunde det! Jag är istället riktigt bra på att hålla mig vaken, även om jag är dödstrött egentligen. Bra när jag jobbade natt, mindre bra när jag behöver sova men inte kanJag kan sova när, hur och vart som helst... typ som en sovknapp kan jag slappna av och somna på 5 minuter om jag vill. Även om jag redan sovit bra och inte är trött
Usch ja. Jag och två vänner (mannen var färgad) stod sent en natt på gamla stans tunnelbaneperrong och väntade på tåget. Och det var fel plats om man var färgad. Skinheadsen satte igång och tjafsade och jag höll ju inte tyst. Det hade kunnat gå riktigt illa.Jag är också modig då jag gärna ifrågasätter saker och försöker se ur flera perspektiv. Det kan också vara negativt ibland och har t ex lett till att jag hamnat i slagsmål med skinheads…
Det här var på Roskildefestivalen -89. Skinsen gav sig faktiskt, minns inte vad jag sa för att få dem att dra.Usch ja. Jag och två vänner (mannen var färgad) stod sent en natt på gamla stans tunnelbaneperrong och väntade på tåget. Och det var fel plats om man var färgad. Skinheadsen satte igång och tjafsade och jag höll ju inte tyst. Det hade kunnat gå riktigt illa.