Dille Gård/Wången

N

Natthrafn_

Någon som har sökt Dille gymnasie? eller Wången (islandshäst)
Jag sökte wången som 1 och Dille 2.

Sv: Dille Gård/Wången

Okeej!
tror du det är lätt att komma in? vet inte
intagningspoängen där. äre många som söker dit? :)

Det var någon som mejlade och frågade efter förra årets intagningspoäng, kom dock inte ihåg svaret, men sök efter tråden, där står det (:

Jag tror det var 170 eller 175 p förra året. Högt var det i alla fall inte.

Jahaa, okej, wången är det iaf runt 200.
känner du ngn som sökt dit?

Här ser ni en som går på Dille nu.

Om jag inte minns helt galet så är intagningpoängen i år på 170 poäng.

Trivs du?

Jag går ju redan i ettan och har inga planer på att söka om, dessutom är det väl försent nu?
Men jag är nyfiken på både Dille och Wången.
För det verkar grymtkul.

En sånn linje skulle vara himla kul att gå. Är riktigt synd att det ligger SÅÅÅ långt hemifrån :crazy:

Sandraaa skrev:
En sånn linje skulle vara himla kul att gå. Är riktigt synd att det ligger SÅÅÅ långt hemifrån :crazy:

Det skulle verkligen vara kul att gå
en sådan linje .

Men somsagt, känns som det ligger på tok förlångt hemmifrån :crazy: .

sofiie skrev:
Det skulle verkligen vara kul att gå
en sådan linje .

Men somsagt, känns som det ligger på tok långt hemmifrån :crazy: .

Ja, precis.. Skulle va jobbigt att lämna pållarna här hemma och familjen och sådär.. Sen är det nästan lite sent för oss nu oxå :angel:

Ja, pållarna å familjen skulle jag inte kunna lämna :( .

Ja precis, vi har ju andra planer :angel: .

Svíþjóð skrev:

Jovars, jag har det rätt trevligt här uppe. Bor med härliga vänner osv. Har varit lite krångel med skolan (personalen tycker inte vi tar undan ordentligt efter oss bla.) så det har varit lite dispyter och dålig stämning ett tag, men inget som inte går att bättra :)

Jag går i åttan nue, men vill söka till Wången när det blir dags för de :) Har inte hört nån här på Buke som går där?

Nej tyvärr, har ingen koll på folket från Wången över huvud taget..

Annars så står det ju om Wången i nya Islandshästen, men det lär väl ingen ha missat..

Har sökt till båda nu jag, Dille som nr 1 och Wången som nr 2 :) . Väntar spänt på svar, fast d lär jag inte få på iaf 7 veckor :(. Ingen fler här på buke alls som sökt (utom TonicWater då :d )?

Wången tar in 10 stycken i år så att det blir 2 personer per häst. Tror de planerar att köpa in fem nya hästar nu till hösten, och sen ytterligare fem hästar när nästa årskull börjar.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter 20 av skolhästarna på Wången är med i studien som syftar till att kartlägga hur islandshästen påverkas av ryttarens vikt och vilken...
Svar
0
· Visningar
391
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
761
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej! I höst börjar gymnasievalet för min del och tänkte att det kan vara bra att navigera runt lite i tid. Drömmen hade varit att gå...
Svar
7
· Visningar
858
Senast: Blossom
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om det är någon mer 15 åring som är intresserad av att gå Wången islandshäst, men kanske bor långt ifrån skolan?🤔...
Svar
5
· Visningar
779
Senast: Blossom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka