Different Dogs blandrasutställning 2012

Guttenflickan

Trådstartare
Jag ska dit med min 8 månaders valp som är 75%schäfer 25%gråhund!
Hon ska ställas i valpklassen :)

Tänkte att det vore skoj att se om någon här ska dit :laugh:

Så, vilka ska dit och vad har ni för trevlig korsning på er hund? :bump:

Sv: Different Dogs blandrasutställning 2012

*kl*

Åh, hade vare skoj o va med där och sen jämföra med då vi haft honom ett år. Rädd att han flippar ur helt dock ^^

Hade varit skitkul, brukar ställa min renrasiga. Men är alldeles för långt bort och sen hade det nog blivit en riktig cirkus med min galna lilla herre. :angel:

Jag ska ställa min donna mest för skojs skull!
Tror det kommer att vara en jättenyttig och rolig dag för både mig och henne!:D

Om du inte ska ställa och inte heller bor alltför långt bort, så kan du ju alltid åka dit och kika en sväng! :bump:

Och för mig är det tvärtom, det är nog den enda utställningen jag far på i år! :p

Synd att avstånden ska vara så långa till det som är roligt :bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 092
Senast: Farao
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 515
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag får snart hem min 8 veckors valp och har en situation som hade vart intressant att se hur övriga hade hanterat. Ska börja valpkurs...
Svar
16
· Visningar
1 567
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka