Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan ge ett exempel!!!
Skulle du/ni tolka min nyskapade tråd nedan som smygreklam??
"Min" tråd har aldrig skapats utan skrevs bara som ett exempel!!
Mvh Lena
Jag kan ge ett exempel!!!
Skulle du/ni tolka min nyskapade tråd nedan som smygreklam??
Hej!
Min brorsa är duktig på att smida! Han har gjort JÄTTEFINA boxgaller åt mig (som jag visar bild på). (Andra bukisar skriver: Åh, så fina! Tar han beställning???) -Jag svarar: -Jag ska försöka få honom att starta ett företag för det verkar finnas ett intresse för det här!!
Jag har postat tråden under Hästverksamhet vilket står för:
Hästverksam Om företagande och närliggande frågor, även anläggningsutrustning m.m. för de som bedriver någon typ av verksamhet inom hästsektorn oavsett hur liten den är. Huvudmoderator: Lovisaleonora_
ALLVARLIGT!!!! HUR LÄNGE TROR NI TRÅDEN SKULLE FÅ VARA KVAR?????
Se o läs!! Skapad av en moderator!!
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=926143
Och nej Carinah! Det är nog jag som ätit den sista måltiden nu!
Jag är ÖVERTYGAD om att om jag skulle lagt in den tråden hade den försvunnit på en gång.
En moderator verkar ha lite större svängradie??
Mvh Lena
Fast den här var ju skapad av en moderator!
Mvh Lena
Det är av underordnad betydelse just nu, frågan som ställdes var om synpunkt hade skickats? Men nej någon synpunkt har ju inte skickats på denna tråd, man får skicka synpunkter på trådar även om de har skapats av en moderator.
Jag skulle vilja påstå följande, det ironiskt glorifierande som skedde i ett tidigare inlägg skapas mer av användare än av moderatorn själv. På samma sätt är det ofta som moderatorer får sig tillskrivet att de inte får ha en åsikt just därför att de är moderator. Jodå vi skriver på samma premisser som övriga användare, med en liten detaljskillnad att kunna ta bort inlägg och trådar om så krävs.
Tro ni för all del inte att det sker i lönndom, därför att allt som tas bort syns helt öppet för den som har behörigheten nämligen Gunnar. Så för den som tror att en moderator kan sitta och agera i lönndom och av ren elakhet, kan lägga den tanken på hyllan rätt omgående.
Nej det är väl solklart varför, den togs bort av samma anledning som din tråd när den uppmärksammades. Du fick ju också ett meddelande om att så hade skett.
När tråden får synpunkter, den granskas och tas bort alternativt får ligga kvar. Och visst är det så att hellre fria än fälla, aktuell tråd som hänvisas till här hade inga synpunkter förrän nu. Som moderator är det inte alltid så att man hinner se och läsa allt, därför finns synpunktknappen om man ser något och anser att det strider mot reglerna. Ingen moderator är felfri, och även inlägg från en moderator kan skickas som synpunkt.