Sv: Dialog mellan moderatorer och användare
Ja, bildtråden för shopping... (rubriken är "Shoppingtråd - endast bilder").
Ja, bildtråden för shopping... (rubriken är "Shoppingtråd - endast bilder").
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt diskussionen på moderator-forumet ska du ha fått svar från Huvudmoderatorn på det forum där du lade tråden, med erbjudande om att få texten från ditt inlägg för att kunna starta en ny tråd med något korrigerad text.
Vi bör alla vara tacksamma för att vi har så många duktiga moderatorer här. Ibland kanske någon släpper igenom lite för mycket medan en annan kanske är lite väl nitisk. Hör i så fall av er till mig också så vi kan diskutera igenom det hela mellan moderatorerna och få en mer liknande linje.
Vissa skillnader mellan moderatorer och de olika forumen kommer nog alltid finnas.
Jag har varit övervägande mycket nöjd med moderatorerna på Buke genom åren och tycker att det är mycket tacksamt att de ställer upp. Tror dock aldrig jag har reagerat på att det skötts så här innan dock.
Kanske är det just för att det har drabbat mig som jag tycker/märker att det finns brister?
De som modererar på Buke sitter som sagt här på sin fritid, helt oavlönade och dessutom är alla helt vanliga människor. Och de flesta människor har faktiskt fel och brister, oavsett om man är användare eller moderator! Alltså kommer man nog aldrig att få uppleva att vare sig moderaratorer eller användare kommer att vara 100% nöjda.
Personligen tycker jag inte att tråden om Agria skulle få ligga kvar utan att bjuda in Agria att svara. Just kritik av enskilda bolags hanteirng kan faktiskt vara rätt vanskligt att publicera.