Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Medicinen har som biverkan illamående och en krossad tablett ger en högre exponering i tarmen och det ökar risken för att man mår illa. Om hästar riskerar att må illa av metformin har jag ingen aning om.
Tack! Han ska ha 16 tabletter om dagen
Det blir många äpplen
Till katter finns det ett litet verktyg för att peta ner tabletter i halsen på dem, men jag tror inte man har uppfunnit ett sådant för häst, kanske är en bortglömd marknad...
Det blir många äpplen
Till katter finns det ett litet verktyg för att peta ner tabletter i halsen på dem, men jag tror inte man har uppfunnit ett sådant för häst, kanske är en bortglömd marknad...
Det blir många äpplen
Min kollega gav metforminet i uppblött lucern och serverade direkt, det var så blött att hästen sörplade i sig det. Hästar är inte så pjoskiga med medicinsmak sådär som hundar eller katter är heller.