Sv: Dettori

Vilken dag det var igår! :banana:
Toppväder, topphästar och toppjockeys.
Jag var dessutom helt i extas när jag åkte hem för ingen mindre än Frankie Dettori började prata med mig när jag skulle köpa godis i baren. Tror inte hjärtat började klappa normalt igen förräns jag gick och lade mig :angel:

Iaf, "lite" bilder från gårdagen ;) (inte i kronologisk ordning)

dettori.png

Frankie Dettori

taby10.png

I skymningen

taby11.png

Peas And Carrots vinner Stockholms Stora Pris

taby12.png

Appel Au Maitre och Fredrik Johansson

taby13.png

Mette Kjelsi och Sweet Soul Diva

Forts följer

Senast ändrad av en moderator:

taby2.png

taby4.png

Hästkrafter

taby5.png

Time Goes By och Rebecca Colldin

taby7.png

Dettori

taby8.png

Relampago Plus vinner Täby Vårsprint

taby9.png

Vilka härliga bilder! Jag blir sååå avis, älskar kvällslöp om sommaren på Täby.:love: Men i år blir det mest torsdagsluncher för min del. Skönt att komma hem till byn i vettig tid, typ två på natten :crazy: men annars är luncherna inte speciellt kul.:eek:

Tack
Jo, även om ljuset inte gynnar fotografer (mkt skarpa kontraster) så är kvällslöpen härligast :D

Knappast på vintern dock! Var tvungen att ändra mitt inlägg tidigare när jag insåg vad jag hade skrivit! :o Kvällslöp på sommaren är det som gäller!:D

Sin fru förhoppningsvis. Fast jag hade nog inte backat en natt med Frankie :angel:

Och som jag upplyst den stackars ovetande danske(är alla danskar lika ovetande)creetown om tidigare,Red rum baklänges är lika med MURDER.:devil:Så nu vet ALLA det oxå

*kl* Ja veet ja ville åka dit å kolla men ja kunde inte :mad: :cry:

*STORT FAN*

Nej, Ivan rider jobbar väl i Italien nu om jag fått för mig rätt. Manuel Martinez red Polarbjörnen då.

Liknande trådar

Övr. Grenar Är det nån i Sverige som följer detta race? Höjdpunkten på almanackan här I Australien! Tisdag 5 November, 3200m Final-startfältet samt...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Seabaz
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 008
Övr. Barn Vad önskar sig era barn i julklapp? Sonen på 8 önskar ha en playstation 4 och en mobil 😅 Dottern på 6 önskar sig slime, squishmallows...
2
Svar
23
· Visningar
1 474
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
345
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025