R

RedRum

Har ni sett att Frankie Dettori kommer till Täby för att rida 5 löp tisdagen den 3/6? Coolt! :cool:

Sv: Dettori

Det är nästan så att man tar flyget till Sthlm,helcoolt:cool:
Skulle dessutom vilja se Appel au maitre möta Peas and Carrots, kan bli "giganternas kamp"

Inte nog med att han kommer hit, han ska rida min häst!!! :bump: :bump: :bump:

/Sofie som förmodligen sagt till alla vem han ska rida.

Ska han rida Lady :eek::bow:?
Damn, DET är status.

Ska ju helt klart åka dit och kolla.

JAAA DET SKA HAN!!! Det är helt sjukt. *lätt lyrisk* :D

Haha jo det var det. Han förutsatte att derbyt reds i huvudstaden... så det kan gå:D

Han är väl inte dum heller !

Nu har han gjort mistaget att åka till fel bana EN gång.
Klart som spad att han dykar upp i lagom tid på JÄGERS :devil:

Hehe

Det ska iaf bli kul att se honom i vårat lilla land :). Är fascinerad över att han överhuvutaget vill komma och rida hos oss när man kan rida i dubai, USA och england ist..

Tror jag tar och kör ner till Jäkelsoro med HELA mitt ambulerande hästhotell,när FRANKIEBOY:love: dyker upp så står jag där med mina färdigsadlade pållar så kan han och jag och pållarna bomba på (minfavvosysselsättning numera)på ASCOT,vi kan ta 4:a turer var.Fattar ni vilken dag jag kommer att få.JIIPPPIII yay yay:bump::banana::rofl:

Jag står före dig i kön. Skuttelin ska gå fort. Men - det är nästan så jag inte unnar honom det. Det är så j-a kul att rida på den banan att man bara flinar när man pullar upp. Har precis kommit hem med Skutt och ler fortfarande!:love:

Money talks...
Dessutom är det inte säsong i Gulfen, och att flyga till USA är tufft när du har ritt i Franska derbyt två dagar före, och säkert storlopp i UK ngn dag senare,
Sthlm är ju runt hörnet.
Hoppas bara att ngn i Sverige fattar at det är tungt...

Tror jag tar och kör ner till Jäkelsoro med HELA mitt ambulerande hästhotell,när FRANKIEBOY:love: dyker upp så står jag där med mina färdigsadlade pållar så kan han och jag och pållarna bomba på (minfavvosysselsättning numera)på ASCOT,vi kan ta 4:a turer var.Fattar ni vilken dag jag kommer att få.JIIPPPIII yay yay:bump::banana::rofl:

Jag såg dig (er) faktiskt i erhm torsdags! ;) Du såg förmodligen mig också, kollade på Tommys hästar i grön tröja och jeans! Hemma om för en snabbvisit var man och hamnade på Jägers så tom jag har fått se er fina bana, dock bara från marken men ändå! ;)

*kl*

skulle vara kul att träffa lite buke-folk!
jag kommer sippa bubbel i gräset med en kompis, kom gärna fram och presentera om ni känner igen mig/misstänker att det är jag !
Har även med mig kameran, så vill ni ha kort på någon häst eller så så fotar jag gärna (om än halvamatörigt)
sen får ni peka på alla andra ni känner igen ;)

FASIKEN VILKET FINT VÄDER VI FÅR!!!! :banana::bump:

Liknande trådar

Övr. Grenar Är det nån i Sverige som följer detta race? Höjdpunkten på almanackan här I Australien! Tisdag 5 November, 3200m Final-startfältet samt...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Seabaz
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 008
Övr. Barn Vad önskar sig era barn i julklapp? Sonen på 8 önskar ha en playstation 4 och en mobil 😅 Dottern på 6 önskar sig slime, squishmallows...
2
Svar
23
· Visningar
1 474
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
345
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025