Detta bara måste ni avguda

Modig_Korn

Trådstartare
Fottade ca en bild på varje djur och alla bilderna blev bra :D Slå det om ni kan! De skulle vara till min hemsida men det bidde ingen bra hemsida...

im000225_orig_SE.jpg

Lamborghini

im000229_orig_SE.jpg

Apocalyptica

im000226_orig_SE.jpg

Cosmopolitan

im000235_orig_SE.jpg

Klarinett

im000231_orig_SE.jpg

Aroma Passionada

Nå? :love: :love: :love:

Sv: Detta bara måste ni avguda

Dom var väl kanske inte lika söta :crazy: Fast måste erkänna att dom är rätt fina :)

Det är bara för att du har en bättre kamera :D
Annars knäpper jag mycket bättre än dejj :devil: :banana:

Åhh, du, modig, om Aroma skulle behöva flytta, hojtar du till då:angel:
:love: :love:

Nänä, min kamera suger för den vill inte fokusera på samma saker som jag :angel: Jag knäpper bäst i heeela världen :devil:

pippi27: Jag har en tjej med samma färg som vill flytta *visselvissel* :angel: ;)

Åhh, ja, om du har henne kvar när Emma går bort så:idea:
Har lovat Bosse att inte ta hem några fler råttor förrän Emma är borta och jag vill hålla det löftet. Hon håller sig kvar än, fast jag länge trott att det är dax. Hon är pigg som en mört men sover mycket, honhar lagt på sig en hel del hull och pälsen har börjat skiva sig så nog 17 är hon gammal nog för att somna in. Jag hoppas att hon bara somnar bort så hon inte behöver bli dålig först:(

Verkar inte vara ngt problem, lyckas inte hitta nån intresserad :p Dock är det två töser som inte säras på ;)

Håller tummarna för att hon håller sig frisk och kry livet ut :bow:

Det gör hon.. Men tillsammans med Klara :smirk:
Knasbolligråtta enligt mitt tycke :crazy:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 270
Senast: Enya
·
Lantbruksdjur Hej alla fårägare. Efter ett längre uppehåll i fårägandet skaffade jag fem stycken Gotlandslamm i höst som jag provisoriskt inhyste i en...
Svar
15
· Visningar
4 216
Senast: Efwa
·
Ridning Hejsan! Jag har en D-ponny valack på 7 år som jag själv har ridit in och utbildat vilket gått super. (Jag är 14 år och har unghästvana)...
Svar
15
· Visningar
3 901
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 092
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV