Den här tråden alltså
Som svar på ursprungsfrågan @Miss bacill så kan absolut fastighetsägaren neka folk inträde.
Som svar på ursprungsfrågan @Miss bacill så kan absolut fastighetsägaren neka folk inträde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sunt att flytta för det låter konstigt. Inte särskilt vanligt med sådant som tur är men det finns stallägare av alla varianter.Klart hon flyttar! Men har alldrig varit med om något sånt under alla år
Nu har vi ju ingen aning om vad som hänt eller hur stallägaren är, det framgår inte av inläggen i tråden.Sunt att flytta för det låter konstigt. Inte särskilt vanligt med sådant som tur är men det finns stallägare av alla varianter.
Jag utgår från det TS skriver, något annat går inte att utgå från och i det läget så är det galet. Inte direkt någon idé ens att svara i en tråd om man inte utgår från det som Ts skriver.Nu har vi ju ingen aning om vad som hänt eller hur stallägaren är, det framgår inte av inläggen i tråden.
Fast TS har väl gett två versioner?Jag utgår från det TS skriver, något annat går inte att utgå från och i det läget så är det galet. Inte direkt någon idé ens att svara i en tråd om man inte utgår från det som Ts skriver.
Ja, och båda versionerna tycker jag säger att stallägaren inte är som den ska. Även om det är lite två olika situationer..vad som är sant vet ju bara ts.Fast TS har väl gett två versioner?
I första inlägget stod TS i ett stall och undrar om tex veterinär kan förbjudas att komma ut.
I nästa inlägg var TS tränare inom NH och massör och skulle behandla hästar samt hjälpa till med någons häst.
Ja, och båda versionerna tycker jag säger att stallägaren inte är som den ska. Även om det är lite två olika situationer..vad som är sant vet ju bara ts.
Jag har bara räknat till två situationer, första är att Ts har en häst i stallet, andra att hennes dotter hjälper till i stallet och att Ts har varit massör eller nh tränare eller vad det var till stallägarens hästar.Men, det finns ju minst en tredje version också och det är stallägarens.
Vad är konstigt? Nu vet vi väldigt lite i det här fallet men tycker inte alls det är konstigt att stallägaren inte vill ta in kreti och pleti att hålla träningar på gården, kan tom vara så att stallägaren även är tränare och inte alls vill hyra ut till andra tränare för att hålla träningar.Sunt att flytta för det låter konstigt. Inte särskilt vanligt med sådant som tur är men det finns stallägare av alla varianter.
Jag har bara räknat till två situationer, första är att Ts har en häst i stallet, andra att hennes dotter hjälper till i stallet och att Ts har varit massör eller nh tränare eller vad det var till stallägarens hästar.
Eller det kanske är någon som är inhyrd i stallet som Ts tränat i nh eller nåt som Ts vill hjälpa men som nu inte får..(?)...nä förstår inte riktigt.
Ja, och båda versionerna tycker jag säger att stallägaren inte är som den ska. Även om det är lite två olika situationer..vad som är sant vet ju bara ts.
Tänker på markerna runt omkring samt att man får passera över vissa gårdsplaner. Men det är helt ointressant nu.
Men jösses, släpp det , Jag skojjade om att passera förbi stallet. Det var ett himla tjatFast ett stall brukar vara en byggnad? Eller finns det stall utan väggar?
Men jösses, släpp det , Jag skojjade om att passera förbi stallet. Det var ett himla tjat
Men jösses, släpp det , Jag skojjade om att passera förbi stallet. Det var ett himla tjat
Tror inte folk menat något illa , men även jag reflekterade ju utifrån inlägget ang att du skrev Allemansrätten . Just det blir svårt att förstå när du skrev om den. Allemansrätten handlar inte om lov att gå tvärs över gårdsplanen tex .... än mindre har Allemansrätten att göra med TS beskrivna läge, även om TS inte är särskilt tydlig iof för att uttrycka sig civilt .
Det framgick iinte att du skojade, tror det är därför du får reflektioner .
Fast jag skulle inte vilja att någon kommer och tränar NH och masserar mina (fantasi)hästar hur som helst. Det skulle jag boka tid för med någon som jag tycker verkar bra, och om det behövts. Är väl inget konstigt med det.
Det står väl ingenstans att Ts tränar hästar och masserar utan lov? Det är ju en konstig tolkning kan jag tycka.Fast jag skulle inte vilja att någon kommer och tränar NH och masserar mina (fantasi)hästar hur som helst. Det skulle jag boka tid för med någon som jag tycker verkar bra, och om det behövts. Är väl inget konstigt med det.