- Svar: 12
- Visningar: 1 675
Jag har tänkt mycket på mitt mående och logiken säger att det är mitt ex som dragit ner mig såpass att jag nu är sjukskriven. Men en del av mig vill inte erkänna detta. Var det när jag bröt foten? Allt som varit på jobbet? När hästen bröt benet? Min mammas sjukdom, min systers mående?
Men desto längre tiden går märker jag att det var han hela tiden.
Han har ringt min chef igen och "pratat av sig" han fiskade om information och min chef sa att han märker hur manipulativ han är. Han ger honom såklart inga svar om mig.
Jag har nyligen hittat lägenhet men jag har inte berättat för mer än en på jobbet. Jag har undvikit att ändra adress så jag står fortfarande kvar som boende hos föräldrarna.
Detta är tydligt men jag vet inte om jag klarar av att låta chefen säga upp honom?
Det krävs bara ett ord från mig så får han gå på dagen...
Men han har ju inte bara manipulerat mig? Han har ju även gjort det med de flesta på jobbet, alla älskar honom. Tillomed min mor har svårt att se vad han gjort. Skyller på hans mående och hon sa även i början att "du måste hjälpa honom Mimmi"
Ja, vad vill jag ha sagt? Jag vet inte...
Hjärnan och hjärtat har ett dilemma
Men desto längre tiden går märker jag att det var han hela tiden.
Han har ringt min chef igen och "pratat av sig" han fiskade om information och min chef sa att han märker hur manipulativ han är. Han ger honom såklart inga svar om mig.
Jag har nyligen hittat lägenhet men jag har inte berättat för mer än en på jobbet. Jag har undvikit att ändra adress så jag står fortfarande kvar som boende hos föräldrarna.
Detta är tydligt men jag vet inte om jag klarar av att låta chefen säga upp honom?
Det krävs bara ett ord från mig så får han gå på dagen...
Men han har ju inte bara manipulerat mig? Han har ju även gjort det med de flesta på jobbet, alla älskar honom. Tillomed min mor har svårt att se vad han gjort. Skyller på hans mående och hon sa även i början att "du måste hjälpa honom Mimmi"
Ja, vad vill jag ha sagt? Jag vet inte...
Hjärnan och hjärtat har ett dilemma