Det var bättre förr

Ylvali

Trådstartare
Jag har besökt Bukefalos i massor med år, men det har blivit längre och längre uppehåll. Jag tycker inte alls om utvecklingen av sidan. Det är plottrigt och svårt eller omöjligt att begränsa sökningen till ett snävare område. Jag är verkligt besviken över Bukefalos utveckling och gissar att det är många fler som håller med.Hoppas att ni tar till er av kritiken och förbättrar ett i grunden bra koncept

Jag har besökt Bukefalos i massor med år, men det har blivit längre och längre uppehåll. Jag tycker inte alls om utvecklingen av sidan. Det är plottrigt och svårt eller omöjligt att begränsa sökningen till ett snävare område. Jag är verkligt besviken över Bukefalos utveckling och gissar att det är många fler som håller med.Hoppas att ni tar till er av kritiken och förbättrar ett i grunden bra koncept

Tack för att du tar dig tid att skriva ner vad du tycker. Jag försöker alltid lyssna och förbättra om det är möjligt.

Jag skulle vara väldigt tacksam om du kunde utveckla lite mer vad du menar. Vad är plottrigt? Är det framförallt på mobil eller dator det är plottrigt? När ungefär skedde denna förändring? Var det i samband med någon layout-ändring eller när forumet bytte bakomliggande programvara?

Vilken sökning använder du? Det finns en google-sökning i högerspalten, den är svår att avgränsa. Sökningen under förstoringsglasikonen i toppen av sidan tycker jag har stora möjligheter att avgränsa. Är det något som saknas där eller är problemet kanske att den sökmöjligheten borde synas bättre?

Liknande trådar

Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 568
Senast: sjoberga
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 094
Senast: mars
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 110
Senast: Sasse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 475
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama