Fashionistan
Trådstartare
Sv: Det ULTIMATA stallet!
Underbart!
Jag beundrar även Flyinge och Tullstorp, sagoställen!
Underbart!
Jag beundrar även Flyinge och Tullstorp, sagoställen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja nu är inte detta aktuellt än på ett par år! Men det är ett stort projekt då vi har tänkt oss att köpa massor med mark och sen bygga allt från grunden så att det blir precis som vi tänkt oss! Vi förstår ju att det blir ett par miljoner, så jag är inte dum och drömmer mig bort utan att ha en grund i det jag skriver här!!
Planeringen är minst lika viktig så att man inte står där en dag och undrar vad man gav sig in på anser jag!
Stallhyran blir hög då det kommer att vara total fullskötsel, kanske uppåt 5000kr?
Eventuellt att du behöver köpa in egen kraft om det jag använder inte duger!
(Och vill någon sköta mer själv kan man ju självklart sänka stallhyran också)
Ett par miljoner för mig är runt 10!
VAR bor du Jag vill oxå ha 50 ha för 1 mille I Skåne är ju allt svindyrt och dessutom är det så jäkla mycket högklassig jordbruksmark, lite svårt att hitta "billig skitmark" att släppa hästarna på. Här kostar det ca 250 kkr/ha och man får platt skåneslätt, medan hemma hos mina föräldrar kostar marken ca 25 kkr/ha och då får man underbara kuperade skogshagar... Jag e inte bitter
TACK!
Jag förstår precis hur du menar! Vi har många år på oss att planera och fixa, men jag som älskar att planera vill samla så mycket info som möjligt längs vägen!
Ja eller hur, mamma jobbar som Lantmäteriingenjör & Exploateringsingenjör så nog har hon koll!