Det ska böjas i tid

Gnist

Trådstartare
Det som krokigt ska bli...

Sleepwalker_1.jpg


Sleepwalker_2.jpg


Sleepwalker_3.jpg


Sleepwalker_4.jpg


Sleepwalker_5.jpg


Bilderna är knäppta med mobilen, därav kvaliteten :angel:

Denna valpen åkte till Norge i går och vi sjutsade honom till Vilhelmina. Strax utanför Solberg låg denna trafikdödade älg, som lille killen fick utforska lite grann. Inte ett dugg rädd av sig klättrade han omkring på den innan han slutligen började gnaga på tungan :D
 
Sv: Det ska böjas i tid

Nej jag menar faktiskt allvar. Dom där bilderna ville jag INTE se och det vore bara allmänt hyfs att varna folk för vad du tänker visa. Det är inte alla som skrattar gott åt skjutna älgar.:mad:
 
Sv: Det ska böjas i tid

skrattar gott? det är ett dött djur, inget konstigt med det. valpen kommer ordna fler av den sorten som vuxen, inget konstigt med det. äckligt? det är ju helt naturligt.

är du vegan?
 
Sv: Det ska böjas i tid

Skrattar åt skjuten älg? Det var en trafikskadad älg, sen var det ju hur valpen reagerade som var kul att se.
Blir nog en bra älghund :)
 
Sv: Det ska böjas i tid

Det är ingen som skrattar eller ler roat åt en död älg,
däremot är det roligt att se valpen så intresserad
eftersom den med allra största sannolikhet kommer
att jaga som vuxen.
 
Sv: Det ska böjas i tid

jag äter inte rött kött men skaldjur ibland.
Vad skulle det spela roll om jag var vegan? Jag vill ändå inte titta på såna här bilder och jag hade tyckt det var hemskt trevligt att slippa se det. En förvarning hade varit mycket uppskattat.

Att skratta gott kan användas i många sammanhang och behöver nödvändigtvis inte betyda att jag tycker att ni sitter och skrattar-Iom att jag varken kan se er över skärmen eller ser att ni skrivit att ni skrattar. Men ursäkta min oundvikliga känsla för metaforik.Jag tog dock Gnist och Calaziryas repliker som smått humoristiska med tanke på uttryckssymbolerna som inte symboliserade mycket allvar. Låt mig säga det såhär.


Gnist, det vore hemskt trevligt om du förvarnade nästa gång. Jag förstår mycket väl att dina hundar ska jaga älg, men eftersom att jag inte valt den inriktningen med hund av diverse anledningar skulle jag tycka att det vore väldigt respektfullt om du förvaranade innan du la ut bilder på döda demolerade djur.
 
Senast ändrad:
Sv: Det ska böjas i tid

Gör som jag. Ställ in så alla bilder blir länkar , oavsett om de ligger direkt i tråden , då väljer man att öppna de man vill se.
Har man så kan man läsa inlägget först och sen avgöra om man vill kika på bilden.
 
Sv: Det ska böjas i tid

Vilken duktig valp :)

Är det valpen som hade pinnen i munnen?
 
Sv: Det ska böjas i tid

Det står högst upp i den nålade tråden. I slutet på den tråden.
Men jag kopierade..
Ni modemanvändare kan ju göra såhär:
Gå till kontrollpanelen -> Redigera alternativ -> En bit ner finns rubriken "Alternativ för trådvisning" -> "Synliga komponenter i inlägg". Bocka ur "Visa bilder (inklusive bifogade bilder och bilder i -kod)".

Jag tyckte det var skitbra när jag hade modem, då slapp det bli så segt. Men har fortsatt att ha det så fast jag har fått bredband.
 
Sv: Det ska böjas i tid

Vilken duktig valp :)

Är det valpen som hade pinnen i munnen?

Nix.. Detta är hanvalpen som jag sålt till norge. Han är en morsk och framåt liten kille. Det är hela kullen, så det ska bli intressant att se vad det blir av dem, när de är vuxna :)

____________________________



Älgen är vare sig skjuten eller speciellt demolerad och inte är det "starka" bilder heller, så vad ska jag varna för??

**Varning: Liten söt valp på stor helfrusen död älg** :confused:
 
Sv: Det ska böjas i tid

oj, jag fick titta både en o två gånger innan jag såg pyttelilla valpen.
duktig vovve:D
 
Sv: Det ska böjas i tid

jag är köttätare iom att jag äter fisk o skaldjur, det är ju också kött?
Sen är ju mina hundar köttätare, är dock glad att jag slipper se hela djuret de äter. Tacka vet jag mosigt färskfoder eller torrfoderbollar.
 
Sv: Det ska böjas i tid

Men vilken söt liten instinkt!:D

Var och kikade på lilla nya, och hon var riktigt mumsig hon med:love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp