Det omvinklade bäckenet...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Det omvinklade bäckenet...

jag hade velat ha linjer inritat på min på " vinklar o vrår"

Suveränt, jag har alla mina böcker hemma (hade sett lite konstigt ut på jobbet om jag suttit med all hästlitteratur nära till hands :D).

Kan kännas skönt att veta att alla menar samma sak (ofta blir det ju någon förbistring i diskussionen för att man inte kan få fram vad den andre menar...)

Ja det verkar ju redan finnas en tråd som liknar denna. Behövs ju inte två.

Kanske ska be moderatorerna att sammanfoga våra två!!! Vi startade ju dem samtidigt också :)

Skrev att de kunde ta bort min för ett tag sen. Den är ju ändå så seg av någon anledning... :angel:

Vad menar du?? Klart man kan ta dom där strecken på allvar:angel:

Jo det hade ju varit mer intressant såklart att rita på dom innan, men nu kan ju inte jag göra det eftersom jag inte har tillgång till min häst på ett tag:crazy:
I´ll be back ;)

*Knapplån*

För att ingen ska anse att jag som moderator tar mig för stora friheter, vill jag meddela att Lickety idag har mejlat mig och bett mig att radera denna tråd. Detta pga att det redan finns en liknande tråd här på dressyr.

Eftersom Lickety ändå har fått en del svar i tråden, låser jag den och ber er att fortsätta de intressanta diskussionerna i den andra tråden.

Mvh

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Raderad medlem 149524
·
Fritid Jag kom på för ett tag sedan att vi inte längre får några reklamblad i brevlådan. Det handlar alltså inte om postnord utan någon annan...
Svar
18
· Visningar
600
Senast: __sofia__
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 277
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka