Det ligger en randig i min soffa!

Haukur

Trådstartare
Titta vad som ligger i min soffa:love:
DSC_2085.jpg

DSC_2114.jpg

Den har legat där sen i lördags och verkar trivas så bra så hon tänkt stanna:D
DSC_2124.jpg

DSC_2127.jpg

Jen har skaffat ny voffs!
DSC_2091.jpg

DSC_2101.jpg

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Det ligger en randig i min soffa!

Visst är hon underbar:D

Min tik avlivades i våras och hon lämnade så klart ett stort tommrum efter sig. Har letat vovve längre än så egentligen men nu blev det lixom lite mer brådis eller vad man ska säga. Velade massor fram och tillbaka om ras, funderade på allt ifrån affenpincher till flat men kom hela tiden tillbaka till vinthundarna. Men det var inte det lättaste att få tag på en vuxen kattsäker vintis så.... jag trillade in på NeverNeverland och fann kärleken. Hon landade i fredags och är världens coolaste hund! Totalt orädd och bara älskar människor! Hur mjuk och go som helst:) Ett år är hon och har bott i dogpound sen i december så trots att i princip allt är nytt för henne här i Sverige så går verkligen allt som på räls. :banana:

Du! Jag körde förbi sala fyra gånger tors-fre.. Tänkte titta förbi men så kom jag på att jag inte hade ditt nummer:rofl:

Gud va roligt! Gratulerar och lycka till! :laugh:

Vi får ta en promenad i slottskogen någon dag! ;)

vad kul lycka till med vovven och du gör ju en god gärning också:)

Välkommen till det underbara vinthundslandet! :love: :love:
Perfekt rasval mao :angel: (inte det minsta partisk...)

Klart vi ska dra en repa i slottskogen:D Kanske får med Glim också men då måste jag ge henne en GPS först:angel:

Suuz: Tackar, känns som ett bra val trots att hon höll på att åla sig ur kopplet när vi stötte på herr kanin på vår kvällskiss:angel:

Ooh! Grattis och välkommen till vinthundsägarskapet! Det är galet och vansinnigt och alldeles.. alldeles underbart! ;) Säg till om vovve behöver springkompis nån gång. (Om du bor i gbg på riktigt. Det gör nämligen vi. :p) Min lillkille har nästan inga att leka vinthundslekar med, bara stora tunga ridgebacks och sånt som mejar ner honom. Han brukar bli överlycklig när vi väl hittar några springisar. :D

Hon vill gärna ha springkompisar:D

Vi bor på beväringsgatan (kviberg typ) och hon blir TOKIG när hon träffar en vintis så hon skulle älska en springkompis!

Vilken fin greyhound! Ser väldigt mysigt ut! :love:

*host* Det är bara nästan en greyhound;) Hon är faktiskt inte renrasig även om hon ser lite ut som en grey. På irland kallar dom dessa för Lurchers, hon är blandning mellan greyhound och antingen terrier eller bc (vilket vet jag inte).

Men urmysig är hon!

Hon vill gärna ha springkompisar:D

Vi bor på beväringsgatan (kviberg typ) och hon blir TOKIG när hon träffar en vintis så hon skulle älska en springkompis!

Super! Jag bor vid selma lagerlöfs torg, men vi är portabla. ;) Kanske är andra hundar som vill vara med och rejsa också, även om dom inte hinner med. Hihi! Min är ju bara valp (7 månader) så han är inte vuxensnabb ännu. Men stor. Heh. :D

Åh va roligt! :) Vilken härlig hund du verkar ha hittat.

Roligt att du valt att adoptera en hund som är i behov av ett nytt hem.

Jösses vilken söt :love: Helt adorable!

Ganksa lik min "lurchiga" neverlänadre måste jag säga :D Min e nog snäppet mörkare dock.

Okt 07
st.jpg

sept 06, ny i familjen.
chlo.jpg

Hjälper mig vika tvätt på bästa sätt möjligt!
chlosorteratvatt.jpg

Vilken sötis! Ser ut att ha samma vita partier som min tösa, vita tassar och lite på bröstet:D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 988
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 658
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 221
Senast: AraSlei
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 286
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Dejtingtråden del 38
  • Vaginal vs kejsarsnitt

Hund, Katt, Andra Djur