Det låter ju såååå bra...suck!

Piraja

Trådstartare
...för första gången har jag fått ett scam-mail. Utan vidare skulle jag ha vunnit 950.000 dollar bara på min e-postadress:confused: ...behövde bara skicka fullständiga namn, adress, telefon o.s.v. uppgifter så skulle utbetalningsprocessen starta...och innan den startade rekommenderades jag att inget säga om vinsten(???).

Slog upp "lotteriets" namn på nätet och där finns det ju rätt ok information om man vet vad man söker så jag vidarebefordrade mailet till polis istället.

Vad tröttsamt! Någon som gått på detta och fått ut en maaaaassssa pengar? Tror inte jag hört något sånt någonsin, faktiskt;)

Sv: Det låter ju såååå bra...suck!

Det låter som en massa båg bara, precis som mycket annat!
De kan lura dig på pengar och sedan får du inget för det!
Se till att komma bort ifrån det så snabbt som möjligt!!

Sv: Det låter ju såååå bra...suck!

Jo tack;)... jag är nog inte så lätt att få dit på sånt här. Inte långt efter jag fick det första mailet ...dök det upp ett till fast med ett annat namn som underskrift, så att säga:smirk: ... Wow, två vinster på samma dag på samma lotteri, jo hej:angel:

Liknande trådar

F
Hästmänniskan Fick ett mail för några dagar sen som svar på en annons jag satt ut på min häst. Det var från en kille på Fillipinerna som ville köpa...
2
Svar
22
· Visningar
2 084
Senast: _Blippan66_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix