Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske för att förra ägaren hade bättre proteinvärde i sitt hö?
Matt päls (vilket även jag brukar kalla skabbig), uppblåst mage och tunn hals, rygg och kors är så vitt jag förstår klassiska tecken på proteinbrist. Ska bli intressant att få se värdena från din höanalys, om du väljer att dela med dig av dem. Ös på med lusern så länge.
Ska absolut dela med mig av värdena så jag kan få lite hjälp med hur mkt jag ska ge av allt..
Hur mkt Kraft skulle du gett för närvarande?? Inför väntan på provsvar.
jag hade inte ökat på kraftfodret utan ökat grovfodret (lusernen)
Folk verkar glömma att det finns ngt som heter tjock o stor mage- för att den får för mkt mat o är i avsaknad av bukmuskler som håller ihop magen.
jämför med löphästar som har 0 mage- uppdragna.
Om den är mager o har mage- tar den troligen av proteinerna för att omvandla till energi- för att vara kvar i livet.
Om man tittar på GB som har kommit längre i sin fångforskning, så menar de att ryggraden faktiskt ska finnas där- annars är det mest fett.
Passar inte sadeln längre utan glider- då ska den bantas- inte byta sadel. Barbacka tills den passar igen.
Om den är mager o har mage- tar den troligen av proteinerna för att omvandla till energi- för att vara kvar i livet.
Om man tittar på GB som har kommit längre i sin fångforskning, så menar de att ryggraden faktiskt ska finnas där- annars är det mest fett.
Ska jag fortfarande ge 2kg kraft då? Han rids ju som sagt inte så ofta just nu