alice
Trådstartare
I slutet av mars ska jag och hästen debutera i hoppning på lokal tävling. Eftersom jag inte har tävlat jättemycket innan har jag inte rätta utstyrseln ännu. Jag har en tävlingskavaj...från 70-talet...retro, javisst, men skärningen på den är inte den snyggaste! Eftersom jag inte skiter pengar direkt har jag eg inte råd att köpa både nya vita ridbyxor OCH ny kavaj på samma gång utan tänkte sprida ut kostanaden lite ! Därför undrar jag....man får ju tävla hoppning i "klubbtröja". Vad ÄR definitionen på klubbtröja? Måste det finnas ett klubbtryck på den? Får jag tävla i en svart collagetröja med krage och knäppning i halsen och vit polotröja under?
Sen undrar jag....får jag tävla i MH rimfrost stövlar eller måste jag frysa tårna av mig i mina konstläderstövlar? Får jag rida fram i MH-stövlarna men rida själva tävlingsritten i mina konstläder?
//Alice
Sen undrar jag....får jag tävla i MH rimfrost stövlar eller måste jag frysa tårna av mig i mina konstläderstövlar? Får jag rida fram i MH-stövlarna men rida själva tävlingsritten i mina konstläder?
//Alice