G
gneignei
Det finns ju inom western en viss klädkod på tävlingbanorna, slinkers (heter det så?) inom pleasure, skjorta i cutting osv, men ni som tävlar i Barrel race och andra tidsgrenar vad har ni på er? är det skjorta som gäller & kanske snygga show chaps eller vad? Jag ska vartefter ge mig ut och tävla min Islänning i Barrel race och Pole bending vilket han älskar och man vill ju se "bra" ut även om man rider en liten tunna.
Och när jag ändå skriver, han är kort i ryggen och jag tycker paddarna ser så stora (långa) ut på alla nätshopar, kanske det finns någon med tips på affär som säljer "små" paddar som ändå är snygga? Just nu har vi neoprenpad och filt med även där vill man ju vara lite showig när man tävlar
Och när jag ändå skriver, han är kort i ryggen och jag tycker paddarna ser så stora (långa) ut på alla nätshopar, kanske det finns någon med tips på affär som säljer "små" paddar som ändå är snygga? Just nu har vi neoprenpad och filt med även där vill man ju vara lite showig när man tävlar