B
BeastieBabe
ja, nu är det så att när vi köpte våran hund till familjen köpte vi från en uppfödare som är medlem i SKK och godkänd och allt va de nu kan tänkas vara.. självklart tror man att man får all viktig info men icke.. fick vet att han skulle ha valpspruta vid 3 mån ålder, veterinären som gav sprutan då gjorde oxå fel, informerade inte ett skräp om när vi skulle tillbaka och vaccinera mot någonting igen..
så vid 7 års ålder fick vovven sin andra vaccinering i sitt liv.. och så började jag tänka på avmaskning när jag såg att stallkatten skulle ha avmaskningsmedel..
nu är alltså min hund inte avmaskad nångång i hela sitt liv, han blir 8 i sommar. han tappar inte vikt (liten mellanpudel 13,5 kg), han äter bra, avföringen ser bra ut, pälsen är fin men han tvättar sig väldigt mycket i rumpan, därför börjar vi fundera nu..
vad tycker ni som kan det här?
så vid 7 års ålder fick vovven sin andra vaccinering i sitt liv.. och så började jag tänka på avmaskning när jag såg att stallkatten skulle ha avmaskningsmedel..
nu är alltså min hund inte avmaskad nångång i hela sitt liv, han blir 8 i sommar. han tappar inte vikt (liten mellanpudel 13,5 kg), han äter bra, avföringen ser bra ut, pälsen är fin men han tvättar sig väldigt mycket i rumpan, därför börjar vi fundera nu..
vad tycker ni som kan det här?