Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mark förklarade väl hur hans sätt att se humorn av bilden var i den andra tråden?
Kära du, det är inte dina åsikter som gör dig till stödtrupp. Det är ditt uppförande.
Oavsett vem som haft den avatar som Mark har just nu så hade jag ställt exakt samma frågor. Det är DU som anser att jag jagar Mark och därför rycker ut - som vanligt.
Och nu gör du det med en tråd där du raljerar om avatarpoliser - vilket är rent löjligt efter mina och break_a_legs rätt enkla FRÅGOR.
Förmodligen hoppas du att få fortsätta raljera ihop med dina kompisar samt locka hit andra som tror att det faktiskt är avatarer i allmänhet som tråden handlar om - så att break_a_leg och jag ska känna oss utanför. Bara för att vi var fräcka nog att ifrågasätta din egen favorit-stackars-liten på nån enda punkt.
Dagisbeteende
Mogen?: Nej
Tema?: Nej
Stötande?: Nej
Tycker man får ha vilken avatar som helst egentligen så länge den inte är stötande.
Tyvärr är det ju olika från person till person, vad som upplevs som stötande och då blir det sådant här tjafs
Att ifrågasätta någons avatarval är inte vad jag vill kalla tjafs. Hur som helst, jag skulle vilja påstå att Marks avatarval, som jag förstår att tråden ursprungligen inspirerats av, kanske säger en del om hans människosyn, varför jag kan välja hur jag vill förhålla mig till Mark och vilken trovärdighet jag vill tillskriva honom.Om, låt oss säga, du hade personer med Downs omkring dig, skulle du då finna det stötande? Och skulle du då kalla det tjafs?
Sedan kan det ju hända, att någon med DS själv har en sådan avatar för att driva hejdlöst med sig själv, och det kan man väl får göra. Händer ofta att jag själv driver med mina egna tillkortakommanden.
Har inte tanken slagit dig att ägaren till en uppseendeväckande avatar kan ha valt just den för att provocera? För att h*n vet att det är ett lätt sätt att få en och annan bukefalist att gå igång?Fast mest intressant tycker jag är vissa avatarägares återkommande förmåga att stöta sig med omgivningen. Och att då kontinuerligt prata något vagt om humor.