Då skulle jag inte ta hennes ord för någon absolut sanning. Oavsett så är ju problemet det det är och det är utifrån det som är som du får försöka lösa problemet.Utbildad inom Akupunktur/laserterapi. Behandlad honom i flera år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då skulle jag inte ta hennes ord för någon absolut sanning. Oavsett så är ju problemet det det är och det är utifrån det som är som du får försöka lösa problemet.Utbildad inom Akupunktur/laserterapi. Behandlad honom i flera år
Var också min första tanke, men tog som sagt ut en tjej som kollade igenom honom och hon kunde inte hitta ett enda spår på sadeltvång hos honom, inte ens i närheten sa hon. Det är ju just bara när man spänner första hålet han reagerar, inte annars.
Var också min första tanke, men tog som sagt ut en tjej som kollade igenom honom och hon kunde inte hitta ett enda spår på sadeltvång hos honom, inte ens i närheten sa hon. Det är ju just bara när man spänner första hålet han reagerar, inte annars.
Hööks ocksåHorze har gjordar som är iaf 150
Men hästen blev snäll att sadla och jag lärde mig att man inte behöver ha en spänd sadelgjord på någon häst så länge man har en bra sadel och bra balans ^_^.
Kan använda förbygel. Gör vi på en del galopphästarHåller med om det mesta du skriver men vill vända mig lite mot detta. Om man som jag har en spookhäst så blir det livsfarligt att inte spänna gjorden ordentligt..
Förbygel räcker ju inte om sadeln tex snurrar.Kan använda förbygel. Gör vi på en del galopphästar
Den kan inte snurra med förbygel. I galopp händer det att sadlar snurrar men aldrig varit med om med förbygel påFörbygel räcker ju inte om sadeln tex snurrar.
Haft många spökiga hästar och samtliga har jag utan bekymmer ridit ut på och hoppat med. Efter en hoppträning så märkte jag att sadelgjorden hängde 5cm under magen och jag hade inte ens märkt att sadeln vinglade.Förbygel räcker ju inte om sadeln tex snurrar.