Det här med att länka...

Sasse

Trådstartare
Går det inte längre att länka och "döpa om" länken? Jag testade nyss, men det blev inte klickbart då. Jag tycker det ser lite "fult" ut att länka med hela länkadressen och hade velat döpa om den till t.ex. "klicka här".

Vet att det har varit vissa diskussion om huruvida länken syns tillräckligt tydligt i den ljusgröna färgen som det blev. Och nu syns det ju tydligt att det är en länk när hela länkadressen syns. Men jag undrar alltså om funktionen att kunna döpa om länken är borttagen eller om jag bara misslyckas när jag försöker?

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 921
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Förra året kantades av den ena jobbiga händelsen efter det andra med bland annat en älskad hund som gick bort, ett dåligt förhållande...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 070
Senast: EmmaW
·
Äldre På ett annat forum jag skriver på ibland, ett mindre vetenskapsinriktat, var det för ett tag sedan en diskussion kring om det skulle...
78 79 80
Svar
1 583
· Visningar
88 751
Senast: Wingates
·
Relationer Jag har ju både läst (varför syns länkar så himla svagt? :cautious:) om fenomenet och upplevt det själv förr, men när jag nyss fick en...
15 16 17
Svar
337
· Visningar
29 541
Senast: MikaTela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar