Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det med lilla Lukas? Har han flyttat in ännu?
Hur går det med Lukas nu när du ska flytta?
Eh. Alltså... Jag har problem....
Haha om vi hade sett din min när du såg räven hade vi delat ut årets Buke-pokal för mest chockat ansiktsuttryckEh. Alltså... Jag har problem....
Haha om vi hade sett din min när du såg räven hade vi delat ut årets Buke-pokal för mest chockat ansiktsuttryck
Den kanske blir bundis med dig och Lukas
Men näää.. Hoppas han dyker upp igen. Försvann räven då eller han sitter förnöjt kvar under lampan??No shit
Kastade en blick sådär nyvaken. Hajar till - det där är en annan katt. Kollar. Eh det där är INTE en katt?!? Kollar igen...
Lukas är försvunnen ;(
Men näää.. Hoppas han dyker upp igen. Försvann räven då eller han sitter förnöjt kvar under lampan??
Gullig räv, men hur går den ihop med Lukas? Det är ju inte helt ofarligt att vara katt i närheten av rävar.
Men lille plutten Han frös väl och var lycklig över att hitta lite värmeEh. Alltså... Jag har problem....
Han kanske tyckte att en räv var fan så mycket värre än en äcklig hund?!Lukas har inte varit i stallet sen räven var där. Vi hade storm hela dagen och natten igår. Så Lukas sprang in och ut i huset som en tätting. Och har sovit/varit inne i huset mellan 01.30 och 08!!!
Han kanske tyckte att en räv var fan så mycket värre än en äcklig hund?!