Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det med lilla Lukas? Har han flyttat in ännu?![]()
Hur går det med Lukas nu när du ska flytta?
Eh. Alltså... Jag har problem....
![]()
Haha om vi hade sett din min när du såg räven hade vi delat ut årets Buke-pokal för mest chockat ansiktsuttryckEh. Alltså... Jag har problem....
![]()
Haha om vi hade sett din min när du såg räven hade vi delat ut årets Buke-pokal för mest chockat ansiktsuttryck
Den kanske blir bundis med dig och Lukas![]()
Men näää.. Hoppas han dyker upp igen. Försvann räven då eller han sitter förnöjt kvar under lampan??No shit
Kastade en blick sådär nyvaken. Hajar till - det där är en annan katt. Kollar. Eh det där är INTE en katt?!? Kollar igen...
Lukas är försvunnen ;(
Men näää.. Hoppas han dyker upp igen. Försvann räven då eller han sitter förnöjt kvar under lampan??
![]()
Gullig räv, men hur går den ihop med Lukas? Det är ju inte helt ofarligt att vara katt i närheten av rävar.![]()
![]()
Men lille pluttenEh. Alltså... Jag har problem....
![]()
Han kanske tyckte att en räv var fan så mycket värre än en äcklig hund?!Lukas har inte varit i stallet sen räven var där. Vi hade storm hela dagen och natten igår. Så Lukas sprang in och ut i huset som en tätting. Och har sovit/varit inne i huset mellan 01.30 och 08!!!
Han kanske tyckte att en räv var fan så mycket värre än en äcklig hund?!![]()