Alexandra_W
Trådstartare
Dreamisarna har utgått - de behövs inte. Det är gooos han vill ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lukas tycker att det här är den värsta dagen i hans liv. I själva verket är det här nog den hittills bästa dagen i hans liv.
Nu är han nämligen kastrerad, vaccinerad, chipmärkt, örontatuerad och försäkrad. Dvs nu har han officiellt ett hem. Här.![]()
Med all sol som är nu?F-n vad det kom in dimma snabbt här nu![]()
![]()
![]()
Hur fungerade det med bur och transport, var har du honom och hur tog han uppvaket?Lukas tycker att det här är den värsta dagen i hans liv. I själva verket är det här nog den hittills bästa dagen i hans liv.
Nu är han nämligen kastrerad, vaccinerad, chipmärkt, örontatuerad och försäkrad. Dvs nu har han officiellt ett hem. Här.![]()
Hur fungerade det med bur och transport, var har du honom och hur tog han uppvaket?![]()
Han gick in i transportburen med lite dreamies. Var ganska upprörd initialt men låg sen stilla. Passiv hanterare.
Uppvaket. Jag vet inte. Min plan var att han skulle få vakna under värmelampan. Men han var såpass vaken hemma att han insåg han var hemma och ville UT ur buren. Så jag öppnade. Han for iväg som ett streck och sen dess har jag inte sett honom.
Han kommer säkert tillbaka när det är dags för matÄven om det är hemskt när de blir så där passiva så är det ändå säkrare än när de försöker demolera buren, det är så stor skaderisk då.
Ingen långsint katt det där inte. Han var tillbaka på sin post i stallet på kvällen och krävde extra tilldelning av gos![]()
Ingen långsint katt det där inte. Han var tillbaka på sin post i stallet på kvällen och krävde extra tilldelning av gos![]()
Det andra är det hjärtskärande. Katten var märkt. Och märkningen registrerad. Men när ägaren kontaktades hade denne krasst konstaterat att hon ville inte ha katten ;(
Men åhhLiten spinoff men berör trådens ämne. Pratade med en dam i väntrummet hos vet. Var där med en fantastiskt fin långhårskatt. Den katten var också en hittekatt. Hade mager och eländig dykt upp i damens stall i höstas. Hade fått mat, de hade satt en kattlucka till sadelkammaren osv. Även den katten visade tydliga tecken på att vara/varit tam. Dvs en story mycket lik Lukas.
Förutom två saker. Katten var hos vet för avlivning. Den hade inte lagt på sig alls på tre månader, de hade försökt behandla (med vet) på alla vis och några till men utan resultat. Och den mådde inte bra. Så fanns inget mer att göra än låta den slippa mer.
Det andra är det hjärtskärande. Katten var märkt. Och märkningen registrerad. Men när ägaren kontaktades hade denne krasst konstaterat att hon ville inte ha katten ;(