Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lukas loves matte. Kelig så han inte vet var han ska göra av sig själv. Och snart kommer han fälla mig när han snor runt benen på mig konstant.
Tyvärr motade siameshonan iväg honom (troligen inte med flit) en kväll så sen dess har han inte velat komma in på kvällsbesök.
Jag kan däremot ta upp honom korta stunder. Han tycker inte om det, men han accepterar det. Tio sekunder. Men enormt framsteg ändå.
Rätt som det är kommer du behöva ha bärsele till honom för att kunna göra något i stallet ensJag kan däremot ta upp honom korta stunder. Han tycker inte om det, men han accepterar det. Tio sekunder. Men enormt framsteg ändå.
Helvete. Han är en mördarmaskin! Han kelade och spann och snodde runt benen på mig. Så plötsligt pang hoppar han iväg blixtsnabbt till ett hörn i boxen. Sen var det klart.![]()
Nog för jag haft bra jägare förr. Men han dödar ju som en hund. PANG! Klart.
Antar han hörde den röra sig mitt i allt spinnande och kelande, och direkt så hoppade två meter bort och klippte den. Jag är imponerad, och då har jag haft mästerjägare förr.
![]()
![]()
Det här sysslade han med innan... Jag ska inte mocka, jag ska klappa katt.
Ååh får jag komma och låna honom, jag har en råtta i väggen som vägrar att döEn mördar maskin är precis vad jag behöver
![]()
Ni får nog ta ett snack med facket först, risken är annars att han uppfattas som svartfot och strejkbrytare.Jag försöker ju locka med en inomhusanställning men det är inte intressant tydligen![]()
Det har det varit sen han kom. Inte sett en levande mus eller ens några lik (undantag två döda näbbmöss). Inget musbajs heller. Dessutom försvinner inget hästgodis.
Och då dräller jag numera gamla kattmatstetror omkring mig därnere inkl i den öppna sophinken. Inga möss partajar på resterna.
Jag är mest intresserad av när han tänker skriva på för att börja jobba inomhus i bostadshuset![]()
Haha min vill inte umgås med andra katter.Och bara ett tillägg: En kastrerad katt fokuserar på jagandet och inte fortökning och lämnar inte sitt revir vilket fertila katter gör i jakt på partner. De kommer dessutom i allmänhet bättre överens med andra katter som lever inom samma revir (undantag finns alltid).