Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
....lilla Pip-Tova och hon har flyttat hem till oss. Detta är första lilla kissen som ska få bo inne, förutsatt att min allergi inte slår över och att hunden fixar detta....Just nu pågår inslussning mellan henne och vovven....
lite hemsk metod kanske..men vi satte katten på köksbordet(hon var iof
vuxen) och sen släppte vi in hunden(som iof var snäll) och gick ut och
tog en fika i trädgården, en timme senare gick vi in och då hade katten
sprungit upp på en hylla och hunden lagt sig i ett hörn, efter det var
inga problem, dom kunde äta från samma fat..
Jättesöt är hon! Jag har inga tips på inslussning men jag hoppas du inte tänker ge katten samma mat som hunden. Katter och hundar har olika näringsbehov. Bäst är mjukmat utan spannmål (Mjau t.ex.), ska du ge torrfoder så köp i en riktig djuraffär eller hos veterinären. Hills är nog ungefär som de flesta torrfoder av lite högre kvalitet.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.