Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej
Nu är min lille kille snart 9 mån den 25/2.
Han har hunnit bli 149 manken 152 bak. Halvblod efter Lavirco 967.
Otroligt snäll och go. Fast kan inte vara utan mamma för länge.Går bra på natten .
1 Maj åker han på hingstbete till 1 sep. Det blir jobbigt.
Min bebis åkte till hingstkompis i januari och det var tufft (för mig alltså) han kommer inte tillbaka förrän nästa vår Är troligen 133 nu (ska inte bli större än 148 är det tänkt)
Hej
Jag har ett sto på ca 8,5 månand och hon är ca 125 cm över havet. Det är en islandshäst med färgen silversvart
Har duktig ångest hur jag ska göra med henne till betet.
Alla har sakt till mig att islandsföl har en väldigt lätt för att bli fräcka men jag har jag inte märkt att hon är.
M vH Mannis
jag har en egen uppfödning e Magini-Feliciano,ett sto som är ca 139cm hög hon blir 8 månader i mars super-söt!!
ett inköpt föl e Cardento-Pik Triumph född i maj -03 är nu 145cm kommer att bli stor ser ut som det!! o alla gånger skimmel!! men ja har bete hemma!! så dom får stanna hemma! lycka till me fölisarna!
Kropp & Själ Jag gick ner, lyckades hålla vikten i nästan ett år men är nu på väg upp igen. Vilket gör att jag ibland drabbas av lite panik. Och har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.