det går fort med fölen

Rotterö

Trådstartare
Hej
Nu är min lille kille snart 9 mån den 25/2.
Han har hunnit bli 149 manken 152 bak. Halvblod efter Lavirco 967.
Otroligt snäll och go. Fast kan inte vara utan mamma för länge.Går bra på natten .
1 Maj åker han på hingstbete till 1 sep. Det blir jobbigt. :banana:

Min bebis åkte till hingstkompis i januari och det var tufft (för mig alltså) han kommer inte tillbaka förrän nästa vår :crazy: Är troligen 133 nu (ska inte bli större än 148 är det tänkt)

Hej
Jag har ett sto på ca 8,5 månand och hon är ca 125 cm över havet. Det är en islandshäst med färgen silversvart :love:
Har duktig ångest hur jag ska göra med henne till betet.
Alla har sakt till mig att islandsföl har en väldigt lätt för att bli fräcka men jag har jag inte märkt att hon är.
M vH Mannis

jag har en egen uppfödning e Magini-Feliciano,ett sto som är ca 139cm hög hon blir 8 månader i mars super-söt!!
ett inköpt föl e Cardento-Pik Triumph född i maj -03 är nu 145cm kommer att bli stor ser ut som det!! o alla gånger skimmel!! men ja har bete hemma!! så dom får stanna hemma! lycka till me fölisarna!

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 853
Senast: Varmblod90
·
Hästmänniskan Jag visste inte riktigt om tråden var mest lämplig på Hästvård eller här, men jag tänkte eftersom det mesta egentligen gäller hur jag...
2
Svar
22
· Visningar
5 998
Hästmänniskan Ber om ursäkt om tråden ligger fel, hoppas i så fall moderator kan placera den på ett mer passande ställe. Jag börjar från början...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: Martina_m
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka