Det bor terrorister hemma hos mig...

M

mizzcat

Vi har precis fått en ny dörr, och listerna är inte ditsatta än = isoleringen syns.

Det tycker katterna är roligt att pilla fram, nyss kom yngsta katten glatt och hämtade mig, visade mig ner i hallen och la sig brevid sitt verk. Titta så fint dom gjort!

katter013.jpg

Sv: Det bor terrorister hemma hos mig...

Jag har lika duktiga terrorister här hemma jag med. Vet precis hur det är!!!!

Fint! SKulle aldrig kunna ha så, det hade inte ufnnits en gnutta isolering kvar nånstans. Förutom på golvet och i min säng.

Awww, va duktiga små kissar, se till att berömma de ordentligt nu! ;)

Haha! Dina katter har nog tränat mer än mina ;) Tyvärr kan jag inte spika dit listerna själv eftersom det är bolaget som hyresvärden anlitat som ska göra det, och det dröjer ett tag...så jag hoppas dom lugnar sig! Har sprayat fyspray där nere iaf, så jag hoppas dom låter det vara.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 034
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har en katt som beter sig väldigt konstigt på kvällarna och nätterna. Merida är en 2 årig ragdoll som bott hos mig hela...
Svar
8
· Visningar
2 703
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix
  • Sabotage?