Det bästa ur två världar *film*

Sv: Det bästa ur två världar *film*

Pfft. Jag har set galoppörer fixa de där momenten utan ens att bli frågade om det.

:D

alltså mitt inlägg var knappast för att mäta vem som är bäst, snarare att det är väldigt roligt att någon väljer att klä ut sig och sin häst såhär och tävla i western freestyle reining! :p

men kanske bara jag som tyckte det var väldigt kul att någon blandade mina två favoritsporter!

alltså mitt inlägg var knappast för att mäta vem som är bäst, snarare att det är väldigt roligt att någon väljer att klä ut sig och sin häst såhär och tävla i western freestyle reining! :p

men kanske bara jag som tyckte det var väldigt kul att någon blandade mina två favoritsporter!

Ha ha.Jag tyckte att det var jätte bra:laugh:
:bump:

Tufft! Jag tycker allt att du ska posta den på western också :D Vi har ju en filmtråd! :idea:

haha, jag hade velat se det i dressyrvariant med.
frack och hatt.. uppridning med sliding stop och sen en dressyrhälsning.. ;)

det finns en film på gnägg nu där en cowboy och en fikusryttare byter hästar med varandra, dressyrnissen ser skitsöt ut med hatt och frack på cowboyhästen :D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag kom jag inte upp ur sängen förrän vid halv två. Motivationen saknades. Ute har det varit soligt till och från hela dagen...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
14 767
Senast: bettysmatte
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 155
Hundhälsa Inlägget jag aldrig trodde jag skulle skriva... Det tar emot såå, men jag behöver lite input från människor utifrån tror jag.. Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
7 281
Senast: Modig_Korn
·
Islandshäst Hur extremt kan vi gå? Jätte coolt med hästar med stort och högt steg, men vad händer i kroppen på våra hästar när vi avlar mer och mer...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 485
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar