Det är synd om Hobbe

skogsflicka

Trådstartare
och lite om mig..

Före:
Januarihobb.jpg

Efter:
hobbekort.jpg

Fast i vår lär vi båda tycka det är skönt att slippa långa pälsen som hela skogen envisas att fastna i. Speciellt under viltspåren. Och jag kanske slipper få in hela myrstacken i lägenheten då vi varit ut också. ;)

Sv: Det är synd om Hobbe

Jo söt blev han, ser ut som valp på nytt. :)

Och om ett år, då är han ju långhårig igen, om jag nu inte blir bekväm och behåller han nerklippt förstås. ;)

Hade jag vart du så skulle jag hållt honom nerklippt ;) Men d kan bero på att jag inte är såförtjust i att ha halva skogen med mej in i lägenheten efter jag vart ute :angel: . Å all pälsvård :crazy:

Zewz skrev:
Ry. Schysst namn på hunden! :D http://www.hobbe.nu :banana:

Han blev jättesöt! Kan tänka mig att det är skönt att slippa dra in en massa skräp.. :crazy:

Tss, fast för namnet kan jag inte ta åt mig äran, det är min kära sambo som döpt honom. Gissa vad hund nr två skall få heta ;)

Det är superskönt med kort päls, fast jag får lite ångest av att vi klippte den så kort. Och Hobbe själv har inte vant sig ännu, så det är fortfarande lite synd om honom.

Din hobbe är superfin. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 874
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 752
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 757

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka