Det är över.

Sv: Det är över.

ååååå :cry: ´stackars dig o din lilla kaninisen

:cry: Tråkigt... Vet ni inte vad det är för fel då? Eller ni kanske har försökt under en lång tid?

Jag hoppas att ninen kommer hem till dig igen imorgon, att det finns en möjlighet ändå....

Skickar en massa kramar (och morötter t ninen, om nu magen tål det...)!!
//DC

Hon har varit dålig i magen länge men inte såhär dålig. det ser verkligen inte bra ut. men eftersom hn är så ung så vill dom ge henne en chans. :(

kunde ha kommit ner om en kvart men efter sms i natt fattade jag att jag inte var tvunge du ville inte ha ner mig så jag skiiter idet .....

Krulidut skrev:
kunde ha kommit ner om en kvart men efter sms i natt fattade jag att jag inte var tvunge du ville inte ha ner mig så jag skiiter idet .....

det sa jag aldrig. Mamma ville bara inte att vi hade folk där ifall det gick åt fanders.:(

Hon hade livmoders inflamation. Så vi fick ultimatumet att antligen fick hon opereras eller avlivas. Så hion ska in igen på torsdag :)

Tack alla.

JA hon e jättegosig :)

Operationen gick bra och hon sitter nu några meter ifrån mig å smaskar på saltstenen. :love:

Vilken tur att det "bara" var livmodersinflammation, och att det gick att göra något åt det. :) Hoppas nu ni får många fina år tillsammans. :D

Blä, är du inte riktigt klok eller?

Här pussar vi inte några slibbiga fiskar!!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 644
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Det var längesen jag skrev här nu, och jag vet egentligen inte varför...men jag behöver någonstans att ventilera och jag glömmer aldrig...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 306
Senast: Sonic76
·
Katthälsa Sorry för långt inlägg. Min älskade kisse och den mest fantastiska varelse jag någonsin fått lära känna fick somna in i somras. Jag bor...
Svar
1
· Visningar
1 133
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vår familj har sorg. Vår älskade lilla halta vildkatt har gått över regnbågsbron. :cry: Jag vet inte hur många som minns honom, skrev en...
Svar
7
· Visningar
1 430
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama