Det är ju eg väldigt tragiskt

Mirre

Trådstartare
Sitter och tittar på Min hund styr mitt liv på 4+.
Blir bara förfärad och gråtfärdig av det:cry:
En stor fullvuxen schäfer som stängs in i en för liten bur, :(
får klapp och kel för att han skäller och morrar åt besökare:confused: och som bara skriker ut att han är osäker och nervös:( Det är ju hemskt
 
Sv: Det är ju eg väldigt tragiskt

mm men han blir bara aggresiv när mannen i huset sas är hemma:confused:
jodå verkar som det
 
Sv: Det är ju eg väldigt tragiskt

Det var RIKTIGT tragisk nyss på femman med. Ett gäng stackars hundar på födelsedagskalas:o :eek: :crazy:
 
Sv: Det är ju eg väldigt tragiskt

Sitter och tittar på Min hund styr mitt liv på 4+.
Blir bara förfärad och gråtfärdig av det:cry:
En stor fullvuxen schäfer som stängs in i en för liten bur, :(
får klapp och kel för att han skäller och morrar åt besökare:confused: och som bara skriker ut att han är osäker och nervös:( Det är ju hemskt

Hunden får inget kel, för att resten av familjen (med all rätt!) är livrädda för honom. Han har ju redan bitit en av dem.
Det är den där jäkla mesproppen till husse som överlåtet hunden med för mkt ansvar att skydda honom. Hunden är vek och klarar inte av att hantera situationen.
Fast å andra sidan ska man kanske vara glad att hunden inte hade mer stake....

Det gick ju rätt lätt för dem att få bättre ordning på hunden när ägarna fick ordentliga kunskaper och styrning åt rätt håll.
 
Sv: Det är ju eg väldigt tragiskt

En spin-off (OBS att jag aldrig sett programmet , men däremot hört talas pm det) angående programets titel. Man behöver väl knappast ha en problemhund för att den ska styra ens liv? Om jag skulle ge ut en självbiografi kunde den gott heta "Mina djur styr mitt liv" :D , för nog 17 rutar man in sitt liv efter sina fyrfotingar i mångt och mycket. Dock, gudskelov, kanske inte på det sättet som i TV- programmet...
 
Sv: Det är ju eg väldigt tragiskt

Det var RIKTIGT tragisk nyss på femman med. Ett gäng stackars hundar på födelsedagskalas:o :eek: :crazy:

Ja men helvete det var det värsta som jag sett!!!

Människan kan ju inte ha nåt liv sitter o gör barnkalas för hundarna. jag kan gå med på o ge dom ett extra ben om de fyller men inte värsta tårtan o kalas. Människan har ju nåt problem , hundarna blir nåt sobstitut för barn eller nåt sånt.
 
Sv: Det är ju eg väldigt tragiskt

Jag har vinthundar men jag har fått för mig att det inte heter vit schäfer längre utan herdehund eftersom de finns stora skillnader mellan dessa två (mentalt!) Rätta mig gärna, är inte så ofta på StoKK längre :angel:
 
Sv: Det är ju eg väldigt tragiskt

Jag har vinthundar men jag har fått för mig att det inte heter vit schäfer längre utan herdehund eftersom de finns stora skillnader mellan dessa två (mentalt!) Rätta mig gärna, är inte så ofta på StoKK längre :angel:

Ja men det finns fortfarande vit schäfer och vit herdehund.

/Maria - som får hem en herdevalp i november:)
 
Sv: Det är ju eg väldigt tragiskt

Ja men helvete det var det värsta som jag sett!!!

Människan har ju nåt problem , hundarna blir nåt sobstitut för barn eller nåt sånt.

Precis vad jag tänkte. Varför skaffar de inga barn istället!?
Och parfym till hundarna.. Varför? Helt otroligt.
 
Sv: Det är ju eg väldigt tragiskt

Ja men helvete det var det värsta som jag sett!!!

Människan kan ju inte ha nåt liv sitter o gör barnkalas för hundarna. jag kan gå med på o ge dom ett extra ben om de fyller men inte värsta tårtan o kalas. Människan har ju nåt problem , hundarna blir nåt sobstitut för barn eller nåt sånt.

Ja du jag satt framför tv:n och trodde inte mina ögon :eek:

Helt sanslöst! Och garderoberna dom hade åt hundarna! Dom var typ större än vad jag har åt mina kläder! Och om det inte var nog där så hade dom cocosparfym åt hundarna för speciella tillfällen:crazy: :eek:

Och ni missade väl inte att dom gick på spa/yoga med hundarna som uppladdning inför kalaset!;)
 
Sv: Det är ju eg väldigt tragiskt

Ja, dom uppförde sig som om dom lekte med dockor:eek: Tror inte att dom skulle komma undan med dom där dumheterna om det hade gällt barn! Parfym å spa:crazy: Man blir inte klok på en del människors tokerier:mad:
 
Sv: Det är ju eg väldigt tragiskt

Jag såg det också, kan dom inte skaffa ett gäng barbiedockor istället?:devil: och ja hon måste vara sjuk...hon satt ju och svamlade om att hon gjorde det här för att hennes hundar skulle h det så bra som möjligt :eek: :eek: :eek:
Den stackars cockern gick ju och ruskade på sig hela tiden när den hade kläderna på sig :mad:
 
Sv: Det är ju eg väldigt tragiskt

parfymen var värst. ska inte en hund få lukta som en hund??
Nej dom ska vimsa omkring och lukta kokos och mintchoklad!!!!!
 
Sv: Det är ju eg väldigt tragiskt

Precis vad jag tänkte. Varför skaffar de inga barn istället!?
Och parfym till hundarna.. Varför? Helt otroligt.

:eek: du skojar?! Parfym till hundar? Det kan ju inte vara bra:crazy:

Det här programmet Top Dog som gick förut var ju ika sjukt det:crazy:
 
Sv: Det är ju eg väldigt tragiskt

Har inte sett det där programmet. Men vad har ägaren för problem egentligen :confused: :mad: Jag blir arg när jag hör sånt där!
 
Sv: Det är ju eg väldigt tragiskt

Det kan ju inte vara så bra för pälsen/huden..:crazy:
 
Sv: Det är ju eg väldigt tragiskt

Nu ska vi inte vara såna PIRU. Jag hade faktiskt kalas för min hund när hon fyllde 1 år. Ibland kan en tjej behöva en ursäkt för att få baka en massa kladdkaka till sig själv och kompisarna. :devil: :D Fast hennes del i kalaset blev iofs inte så central, men jag tror att hon fick ett tuggben den dan. :angel:

För övrigt har jag inte sett nåt av programmen så jag vet inte vad ni pratar om. ;)
 
Sv: Det är ju eg väldigt tragiskt

nej tycker inte det. Parfym är ju ändå ganska starkt och luktar ju även rätt starkt:crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 656
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
25
· Visningar
1 194
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
2 021
Senast: Nota
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 511
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp